Licitatie Publica - Furnizare ferastraie mecanice DS Gorj
Anunt de participare numarul 147423/22.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: str.lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: investitii, achizitii, Tel. +40 0253216510, In atentia: Maria Safta, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: str, lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: investitii, Tel. +40 0253216510, In atentia: Cornel Dumbrava, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Gorj
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel. +40 0253216510, In atentia: Lesenciuc Mihaela, Email: [email protected], Fax: +40 025313508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma -Regia Nationala a Padurilor-Romsilva
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare ferastraie mecanice DS Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia Preajba, str. Izlaz nr. 8 , Tg. Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea a 4 ferastraie mecanice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43812000-8 - Echipament de taiere cu ferastraul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 ferastraie mecanice
Valoarea estimata fara TVA: 8, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
da, 176 lei;constituita prin scrisoare de garantie bancara, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, prin virament bancar in contul: RO33 RZBR 0000 0600 0215 9892, sau numerar la casieria Directiei Silvice Gorj, str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu; perioada de valabilitate a garantiei este de 60 de zile de la termenullimita de primire a ofertelor.Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii anuntului de participare , la cursul comunicat de BNR
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa urmatoarele formulare: informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 181, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69^1( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; persoanele cu functii de decizie in cadrul Directiei Silvice Gorj, care semneaza si aproba documentele aferente procedurii sunt: Cirstoc Adrian Ovidiu, Iftimie Marioara, Ciolacu Ion, Andonie Ion, Dumbrava Cornel, Safta Maria.Operatorii economici/ ofertantii pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HG nr. 925/2006 , sau art. 9 alin. 3 al Ord. ANRMAPnr. 509/2011 Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului , in original , sau copie lizibila conform cu originalul; informatiile din certificatul constatattor trebuie sa fie reale /valide la data limita de primire a ofertelor. obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator.inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , ofertantul clasat pe locul I va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : ofertantul are obligatia sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a realizat o cifra de afaceri globala de cel putin 13200 lei, la cursulmediu anual de referinta leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1: ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a realizat in ultimii 3 ani o cifra de afaceriglobala de cel putin 13200 lei.documente obligatorii: completarea formularului nr.5 din sectiune formulare, la cursulmediu anualde referinta leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare in valoare de cel putin 8800 lei.pt. calculul echivalentei leu/alta valuta se va aplica cursul mediu anual leu/ alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7930/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2013 13:00
Locul: sala de sedinte a Directiei Silvice Gorj , str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal al ofertantului sau imputernicitul acestuia pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe locul I au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis in vederea departajerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Gorj - Oficiul juridic
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Tel. +40 0253216510, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 13:51