Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare filme negative fotoaeriene color si substante chimice necesare prelucrarii acestora


Anunt de participare numarul 27807/13.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02583 BUCURESTI
Adresa postala: Bulevardul ION MIHALACHE Nr. 124 - 126 , Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011203, Romania, Punct(e) de contact: Lt.col.Daniel RADU, Tel.021.224.26.56 , 021.224.26.51interior 190, In atentia: Col.ing. Radu PANTAZI, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 021.224.26.47 , 021.224.26.58
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare filme negative fotoaeriene color si substante chimice necesare prelucrarii acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante - U.M. 02583 Bucuresti, Bulevardul Ion Mihalache nr.124-126, Sectorul1, Bucuresti, cod postal 011203
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare filme negative fotoaeriene color si substante chimice necesare prelucrarii acestora pentru activitati de aerofotografiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24641000-9 - Placi si filme fotografice (Rev.1)
24641200-1-Emulsii pentru uz fotografic (Rev.1)
24641210-4-Developatoare fotografice (Rev.1)
24641220-7-Fixatori pentru fotografii (Rev.1)
24641260-9-Intensificatori de imagine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bobine film negativ fotoaerian color, cod CPV 24641000-9 = 50 role
Revelator, cod CPV 24641210-4 = 1700 litri diluat
Fixator , cod CPV 24641220-7 = 1500 litri diluat
Solutie albire , Cod CPV 24641200-1 = 1500 litri diluat
Starter developer , cod CPV 24641260-9 = 12 litri concentrat
Starter blearh , cod CPV 24641260-9 = 14 litri concentrat
Solutie stopare , cod CPV 24641220-7 = 1500 litri diluat
Valoarea estimata fara TVA: 262, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a.Garantie de participare = 2600 leib.Garantie de buna executie = 5% din valoarea ofertei declarate castigatoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice - Bugetul U.M. 02583 Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta individuala ; Ofertantii au dreptul de asociere pentru depunere de oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie privind eligibilitatea - formular anexat in documentatia de atribuire;
b.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - formular anexat in documentatia de atribuire;
c.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau Autorizatie de Functionare/altele echivalente pentru persoane fizice/juridice romane sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare pentru persoanele fizice/juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se cere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Formular anexat in documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la sediul autoritatii contractante;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2007 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In baza delegatiei de reprezentare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada STAVROPOLEOS nr.6 , Sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al U.M. 02583 Bucuresti - Mioara BOERU
Adresa postala: Bulevardul ION MIHALACHE nr. 124 - 126 , Sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011203, Romania, Tel.0212242656, Email: [email protected], Fax: 0212242647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer