Licitatie Publica - Furnizare fructe in scoli ? mere, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat ? Sector 1, Bucuresti
Anunt de participare numarul 108389/23.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Manea, Tel. 0213193251, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare fond imobiliar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare fructe in scoli ? mere, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat? Sector 1, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 1, conform Anexei I
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor asigura transportul si distributia zilnica la destinatar (scoala, gradinita, liceu), conform prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 24/2010 privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe in scoli, Ordinulnr.85/2010 privind aprobarea Specificatiilor tehnice pentru procedurile de atribuire a contractelor de furnizare a fructelor in scoli si Hotarareanr.905/201 privind stabilirea fructelor distribuite, a perioadei si frecventei distributiei, a limitei valorii zilnice/elev si a masurilor adiacente distributiei de fructe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, anexa1
Valoarea estimata fara TVA: 396, 425RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 17.06.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare5000 LEI, se constituie conf. HG nr.925/2006; garantia de buna executie este 5 % din val. contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de atestare fiscala, Certificatul de atestare privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati in comercializarea si distributia merelor, Certificat de inregistrare fiscala, Cazierfiscal, Cazier judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la 30.06.2010 ? cu exercitiu financiar pozitiv, vizat si inregistrat de organele competente - copie;
-declaratie privind cifra medie de afaceri din anii 2007, 2008, 2009;
-scrisoarea de bonitate bancara se va prezenta in original sau copie legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani;Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare mere, o valoare minima de 38.000lei fara TVA; Recomandarea unui beneficiar - original sau copie legalizata; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Lista personalului de conducere si specialitate care va duce la indeplinire viitorul contract;Studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat;Declaratie privind personalul de conducere, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si numarul mediu a personalului angajat in ultimile 12 luni;Declaratiava fi sustinuta in anexa cu prezentarea urmatoarelor: Personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare;Fisa aptitudine medicina muncii, in termen de valabilitate;Certificate de absolvire a cursurilor de specialitate pentru demonstrarea cunostintelor de igiena alimentelor(copie), in termen de valabilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat: Autorizatie de functionare de la Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana si Directia S-V pentru spatiile de depozitare a pro si pt distribuitor;Inregistare s-v pt siguranta alimentelor si pt distribuitor;Certificare ISO 9001:2008 pt distribuitor si pt depozit;Certificare ISO 22000:2005 HACCP pt distribuitor si pt depozit;Certificare ISO 14001:2004pt distribuitor si pt depozit;Certificare ISO 18001:2007 OHSAS pt distribuitor si pt deposit;Mostra de fructe ? mere;Neprezentarea de mostra ? mere, insotita de Buletinul de Analiza, privind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminanti, la sedinta de deschidere a ofertelor, duce la descalificarea ofertantului;Se solicita prezentarea de buletine de analiza eliberate de M.A.P.D.R. ? Laboratorul Central pentru controlul rezidurilor de pesticide in plante si produse vegetale si D.S.V.;Ofertantul va prezenta un contract pentru anul scolar 2010-2011 cu un furnizor de mere care trebuie sa indeplineasca criteriile cerute de Ordinul nr.85/2010;Dovada inregistrarii in registrul operatorilor intracomunitari, emis de ANAF
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
21.10.2010-22.10.2010
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2010 11:00
Locul: AUIPUSP cu sediul in B-dul Poligrafiei, nr. 4, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213191493, Fax: 0213191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de recurs 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUIPUSP sector 1- Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Poligrafiei, nr.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel. 0213193251, Fax: 0213193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 16:32