Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare fructe in scoli (mere), pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat ? sector 4;


Anunt de participare numarul 130871/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala:  ALEEA MIREA MIOARA LUIZA NR. 1 A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041531, Romania, Punct(e) de contact:  VASILICA VLAD, Tel. 0214608593, Email:  [email protected], Fax:  0214601420, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare fructe in scoli (mere), pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat ? sector 4;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitati de invatamant de stat clasele I-VIII , conform anexei nr.1 la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare fructe in scoli (mere), pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat ? sector 4;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
17.810 buc/zi .Cantitatile zilnice/unitate de invatamantsunt prezentate in anexa caietului de sarcini si vor fi actualizate functie de prezenta elevilor la cursuri.
Valoarea estimata fara TVA: 418, 535RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
94 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 8000lei;garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P./A.N.A.F., original sau copie semnat si stampilat ?conform cu originalul?, Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, original sau copie semnat si stampilat ?conform cu originalul, Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, (in copie, semnat si stampilat ?conform cu originalul?, Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala(original sau copie semnat si stampilat ?conform cu originalul?), Persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarein conformitate cu prevederile legale din tara.Certificat de Rezidenta Fiscala.Declaratie pe propria raspundere prin care in cazul in care oferta este declarata castigatoare, in cazul asocierii, vor imputernicipe unul dintre asociati pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la data de 30.06.2011 copie semnata si stampilata "conform cu originalul", vizat si inregistrat de organele competente.Cifra medie de afaceri - pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) asa cum reiese din Formularul II din Sectiunea II -Informatii generale, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara: declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniin care se va prezenta denumirea beneficiarului , obiectul livrarii si valoarea produselor- inclusiv anexa.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in distributia de fructe, aceasta constandin prezentarea unui contract (copie semnata si stampilata?conform cu originalul?) avand ca obiect furnizare de fructe , cu o valoare minima de 400.000lei fara TVA, insotitde recomandare din partea beneficiarului., Declaratia privind faptul cadispune de minim 5 mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale; Autorizatia sanitar-veterinara emisa de Directia Sanitar Veterinara vizata pe anul in curs, pentru fiecare din mijloacele de transport pe care ofertantul intelege sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului - copii semnate si stampilate ?conform cu originalul, Autorizatia sanitara de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica, pentru fiecare din mijloacele de transport pe care ofertantul intelege sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ? copii semnate si stampilate ?conform cu originalul, Declaratie privind spatiile de depozitare in proprietate, inchiriate sau cu contract de comodat/concesiune, pentru asigurarea pastrarii produselor la temperatura indicata, Copia contractului de prestari servicii pentru analize de laborator avand ca obiect analiza fructelor(mere), precum si dovada autorizarii laboratorului de catre Directia Sanitar Veterinara.Lista personalului calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare insotita de copii de pe diplome/atestate pentru fiecare din persoanele nominalizate, ISO 9001:2008sau certificatele echivalente, OHSAS 18001/2008 sau certificatele echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia privind licitatia electronica va fi transmisa tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start.Nr.de runde: 1;Durata unei runde o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 12:00
Locul: Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  B-DUL STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3 , , ,Localitatea:  : Bucuresti, Cod postal:  030008, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Scolilor, Liceelor si GradinitelorSector 4
Adresa postala:  Aleea Mirea Mioara Luiza nr. 1 A , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041531, Romania, Tel. 021/4608593, Fax:  021/4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer