Licitatie Publica - Furnizare fructe in scolile din judetul Hunedoara an scolar 2011-2012
Anunt de intentie numarul 20371/27.08.2011
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL ROTAR, Tel. 0254/213383, Email: [email protected], Fax: 0254/230030, Adresa internet (URL): www.cjhunedoara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Furnizare fructe in scolile din judetul Hunedoara an scolar 2011-2012
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Scolile din judetul Hunedoara
Cod NUTS: RO423 - Hunedoara
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 974, 345RON
Furnizare mere pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Hunedoara in anul scolar 2011-2012
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 07.11.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Tip procedura: licitatie deschisa off line cu faza finala licitatie electronicaCriteriu de atribuire: pretul cel mai scazutCerinte de calificare: Certif.de partic.la licit.cu oferta indep.;Declar.privind calit.de particip.la procedura;Declar.privind sit.pers.;Certif atest plata taxe si impoz la bug de stat si bug local;Certific.de inreg fisc.elib.ORC;Certif.constat.elib.ORC;Autoriz.sanit emisa de Dir de Sanat.Publ;Autoriz.sanit.privind mijl.de transp.ale prod.de origine non-animala emis de Dir. Sanit Vet si pt.Siguranta Alim.;Declar.privind princip.livrari de produse in ultimii 3 ani;Declar.privind mijl.de transp.-min.un mijloc de transport autorizat pentru fiecare lot la care part.op.ec.;Dovada det. spatiu de dep. in jud.HD;Declar.privind efect. mediu anual al pers.angajat si cadr. de cond.in ultimii 3 ani;Inform. privind subcontr.Gar. de part.: Lot 1:3900 lei;Lot 2:3200 lei;Lot 3:3200 lei;Lot 4:2900 lei;Lot 5:1200 lei;Lot 6:2300 lei;Lot 7:2500 lei
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 12:09