Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare fructe in scoli,mere, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat


Anunt de participare numarul 111383/17.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala:  ALEEA MIREA MIOARA LUIZA NR. 1 A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041531, Romania, Punct(e) de contact:  VASILICA VLAD, Tel. 0214608593, Email:  [email protected], Fax:  0214601420, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare fructe in scoli, mere, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, Sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare fructe in scoli, mere, pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini - Anexa
Valoarea estimata fara TVA: 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 5.000 lei , garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, imputernicire scrisa, Oferta comuna trebuie sa cuprinda un contract/acord de asociere, declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale;prezinte Certificatul de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, Certificatul constatator, trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor, Pentru persoane juridice straine : prezentarea unor documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, precum si urmatoarele 2 documente:
?un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri);
?declaratie pe propria raspundere (Formularul IX).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 30.06.2010 copie semnata si stampilata "conform cu originalul", vizat si inregistrat de organele competente, Cifra medie de afaceri - pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) asa cum reiese din Formularul II din Sectiunea II -Informatii generale, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 880.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara- Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniin care se va prezenta denumirea beneficiarului , obiectul livrarii si valoarea produselor, dovada ca au experienta in distributia de mere.Dovada va consta in prezentarea unui contract avand ca obiect furnizare? mere, cu o valoare minima de 30.000 lei fara TVA, insotitde recomandare din partea beneficiarului, Declaratia privind faptul cadispune de minim 5 mijloace de transport si distributie/autovehicule speciale termoizolante, dotate cu instalatii frigorifice pentru transportul produselor , Autorizatia sanitar-veterinara emisa de Directia Sanitar Veterinara vizata pe anul in curs, -Autorizatia sanitara de functionare emisa de Autoritatea de Sanatate Publica pentru fiecare din mijloacele de transport, Declaratie privind spatiile de depozitare in proprietate, inchiriate sau cu contract de comodat/concesiune, pentru asigurarea pastrarii produselor la temperatura indicata de producator, insotita de documentul de inregistrare sanitar-veterinara a depozitului/depozitelor emis de Directia Sanitar Veterinara, Declaratie prin care ofertantul face dovada ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel natoinal si pe care le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de furnizare frucre in scoli ? mere, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, lista personalului calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare insotita de copii de pe diplome/atestate, certificatul privind sistemul propriu de conducere si de asigurare a calitatiiISO 9001:2000sau certificatele echivalente emise de organisme nationale/internationale de certificare/acreditare, valabil la data deschiderii ofertelor, buletin de analiza privind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminanti, eliberat de Laboratorul de Siguranta Alimentelor din cadru DSV sau DSP , ofertantul va prezenta un contract pentru anul scolar 2010 ? 2011 cu un furnizor de mere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia privind licitatia electronica va fi transmisa tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start.Nr.de runde: 1;Durata unei runde o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 12:00
Locul: Administratia Scolilor , Liceelor si Gradinitelor Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  B-DUL STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030008, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  021310464
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021/3195180, Fax:  021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Scolilor, Liceelor si Gradinitleor Sector 4
Adresa postala:  Aleea Mirea Mioara Luiza nr. 1 A , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041531, Romania, Tel. 021/4608593, Fax:  021/4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer