Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare furaje granulate, macropremixuri si CPVM -uri


Anunt de participare numarul 75186/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Adresa postala: STR.CARACAL KM 8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA FINTINA, Tel.0251591002, Email: [email protected], Fax: 0251524554, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare furaje granulate, macropremixuri si CPVM -uri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciar Pelendava, Craiova, str. Sos. Caracal km 8
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare furaje granulate, macropremixuri si CPVM -uri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.Furaje, macropremixurisi CPVM-uri pentru suine :
-lot 1 prestarter granulat categoria sugari : minim 6.500 kg, maxim 10.000 kg ;
-lot 2 starter granulat I categoriacresa minim 30.000 kg si maxim45.000 kg ;
-lot 3 macropremix 10% tineret categoria cresa : minim 8.000 kg maxim 13.000 kg;
-lot 4 macropremix 5%porcgras 30 60 kg : minim 20.000 maxim 27.000 kg ;
-lot 5 macropremix 5%porcgras peste 60 kg: minim 25.000 maxim 30.000 kg ;
-lot 6 CPVM 25% scroafe lactatie: minim 55.000 kg si maxim85.000 kg.B.Furaje si CPVM-uri pentru bovine :
-lot 7 furaj granulatprestarter vitei 0 60 zile : cantitate 6.000 kg
-lot 8 CPVM tineret taurin crestere 20% : cantitate 5.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 435, 650 si 624, 700RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile maxime se achizitioneaza pe primele 4 luni 2010
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: lot1:290 lei; lot2:1.050lei; lot3:384 lei; lot4:480 lei; lot5:550lei; lot6:1.265 lei; lot7:125 lei; lot8:210 lei. Garantie buna executie 3% din valoare fara TVA contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate. Declaratie neincadrare in situatii art. 181 din OUG 34/2006. Certificat unic de inregistrare/Autorizatie de functionare/Altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu precizare cifra medie afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari produse in ultimii trei ani. Declaratie care contine informatii privind utilaje, echipamente de care dispune operatorul pt. indeplnirea contractului. Autorizatie privind livrare/fabricare produse. Certificate/alte documente emisede organe abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor (ISO9001/ ISO22000/ HACCP)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 18:00
Locul: in SEAP la ora alocata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala: STR. BRESTEI NR 12, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251/418612, Fax: 0251/419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PENITENCIAR PELENDAVA - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. SOSEAUA CARACAL KM 8, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251/510637, Email: [email protected], Fax: 0251/524554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer