Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE FURAJE GRANULATE MACROPREMIXURI SI CPVM-URI


Anunt de participare numarul 119394/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Adresa postala:  STR.CARACAL KM 8, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  1100, Romania, Punct(e) de contact:  GABRIELA FINTINA, Tel. 0251591002, Email:  [email protected], Fax:  0251524554, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE FURAJE GRANULATE MACROPREMIXURI SI CPVM-URI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIAR PELENDAVA, STRADA SOSEAUA CARACAL KM 8, CRAIOVA
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: 573, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI; SE PREVIZIONEAZA INCHEIEREA A 6 CONTRACTE SUBSECVENTE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE FURAJE GRANULATE CATEGORIILE PRESTARTER SI STARTER GRANULAT I - PURCEI SI PRESTARTER VITEI, MACROPREMIXURI 10 % TINERET SUINE, 5% PORC GRAS 30-60 KG SI PESTE 60 KG, CPVM 25% SCROAFE LACTANTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarter granulat max 10 to, starter granulat I max 48 to, macropremix 10% tineret max 12 to, macropremix porc gras 30 - 60 kg max 28 to, macropremix 5% porc gras peste 60 kg max 20 to, CPVM 25% scroafe lactante max 70 to, furaj granulat prestarter vitei max 6 to
Valoarea estimata fara TVA: 573, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii participare: lot 1 - 390lei; lot 2 -1584lei; lot 3 - 540lei; lot 4 - 644lei; lot 5 - 760 lei; lot 6 - 1610lei, lot 7 - 210lei. Garantie buna execxutie 3% din valoarea fara TVA a contractelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si alocatii buget ordonator secundar de credite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea: Formular A din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181: Formular B din Sectiunea Formulare. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritateacontractantaaccepta o declaratie pe propria raspundere (formularele A si B) sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3.Certificat unic de inregistrarede la Oficiul Registrului Comertului in xerocopie certificat pentru conformitate cu originalul/Autorizatie de functionare in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii /Altele echivalente
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: formular H din sectiunea formulare
5. Declaratie privinsd calitatea de participant la procedura: formular I din sectiunea formulare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? formular C, cu completarea cifrei medii de afaceri, calculata pentru ultimii trei ani, in lei si euro, semnata si stampilata, depusa sub forma unui fisier electronic.Capacitatea economico ? financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea economico - financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modelul angajamentului ferm este prezentat in sectiunea formulare ? formular D
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii trei ani cuprinzand valori cantitati, perioade, depusa sub forma unui fisier electronic -Formular E2.Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, depusa sub forma unui fisier electronic - Formular F
3.Autorizatie privind livrarea/fabricarea produselor, depusa sub forma unui fisier electronic.
4.Certificate sau alte documente emise de organe abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, depuse sub forma unui fisier electronicSe accepta urmatoarele standarde: ISO 9001, ISO 22000, HACCP.- Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
In acest caz, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.
Modelul angajamentului ferm este prezentat in sectiunea Formulare ? formular G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti, in scris, ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  021310642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006, cu modificari si completaeri ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PENITENCIAR PELENDAVA- COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala:  STRADA SOSEAUA CARACAL KM 8, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  1100, Romania, Tel. 0251/510637, Email:  [email protected], Fax:  0251/524554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2011 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer