Licitatie Publica - Furnizare furaje granulate si CPVM-uri folosite in hrana porcilor
Anunt de participare numarul 1571/08.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Adresa postala: STR.CARACAL KM 8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA FINTINA, Tel.0251591002, Email: [email protected], Fax: 0251524554
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare furaje granulate si CPVM-uri folosite in hrana porcilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRS Pelendava, str. Caracal km 8
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare furaje granulate si CPVM-uri folosite in hrana porcilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CPVM gras min 400000kg max 470000kg.CPVM scroafe min 130000kg max 270000kg.CPVM tineret min 65000kg max 75000kg. Prestarter min 24000kg max 29000kg.Starter min. 100000kg max. 120000kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 105, 490 si 1, 453, 590RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se va prelungi contractul pana la 30.04.2008 pentru livrarea cantitatilor maxime prevazute.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.04.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: prestarter 700 RON, starter 3200 RON, CPVM tineret 2000 RON, cpvm gras 10500 RON, CPVM scroafe 5200 RON. Garantie buna executie 7% din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie conform art 44 alin (2) din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrare in situatii prevazute la art 181 din OUG 34/2006. Declaratie privind eligibilitatea. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, la 31.12.2006, in termenele de valabilitate. Certificat unic de inregistrare-pentru persoane juridice romane. Autorizatie de functionare-pentru persoane fizice romane. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat la organele competente, si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale: cel putin un contract in desfasurare
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
Autorizare privind livrarea/fabricarea produselor
Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice ale operatorului pentru indeplinirea contractului
Certificate/alte documente care sa ateste conformitatea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai mic/furaj reconstituit
50%
Descriere:
2.
proteina cea mai mare in furaj reconstituit
25%
Descriere:
3.
energia metabolizanta cea mai mare in furaj reconstituit
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2007 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2007 13:00
Locul: sediul PRS Pelendava str Caracal km8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti (in scris) ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: strada Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PRS PELENDAVA
Adresa postala: CRAIOVA, STRADA CARACAL KM 8, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 1100, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2007 09:37