Licitatie Publica - Furnizare furaje si CPVM-uri pentru hrana animalelor
Anunt de participare numarul 49942/18.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Adresa postala: STR.CARACAL KM 8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA FINTINA, Tel.0251591002, Email: [email protected], Fax: 0251524554, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare furaje si CPVM-uri pentru hrana animalelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Pelendava, str. Soseaua Caracal km 8
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare furaje si CPVM-uri pentru hrana animalelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SUINE: Prestarter granulat categoria sugari: minim 6000 kg, maxim 10000 kg.Starter granulat I categoria cresa: minim 35000 kg, maxim 70000 kg. CPVM scroafe: minim 45000 kg, maxim 75000 kg. CPVM tineret: minim 25000 kg, maxim 45000 kg. CPVM porc gras minim 200000 kg, maxim 275000 kg.
Prestarter vitei: minim 5000 kg, maxim 7500 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 759, 030 si 1, 173, 050RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile minime se achizitioneaza pana la 31.12.2008, valoarea fiind: maxim 759030 RON
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantieparticipare: lot 1=240RON, lot 2=1000RON, lot 3=1000RON, lot 4=600RON, lot 5=4500 RON, lot 6=150RON(Loturile sunt in ANEXA B)garantie buna executie 7% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocire legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa obligatiilor catre buget stat inclusiv cele locale la 30.04.2008, in termenele de valabilitate. Certificat unic de inregistrare/Autorizatie de Functionare/Altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatiigenerale fara precizarea cifrei de afaceri medii anuale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii trei ani.Declaratie care contine informatiiprivind utilaje, echipamente, instalatii. Autorizatie privind livrarea/fabricarea produselor. Certificate sau alte documenteemise de organe abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor. Se acceptaurmatoarele standarde: ISO900, ISO22000, HACCP(fisa de date a achizitiei)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru suine: minim un contract de furnizare produse de acest gen cu valoarea minim 1.000.000 RON (10 miliarde ROL)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul ofertei va face obiectul procesului repetitiv de ofertare. Detalii la pct. III.2) dinFisa de date a achizitiei (documentatia de atribuire).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2008 10:00
Locul: conform art. 17 din HG nr. 1660/2006
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic Penitenciarul Pelendava, Craiova
Adresa postala: str. Soseaua Caracal, km 8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251/524554, Fax: 0251/524554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 12:04