Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE GAZ PETROLIER LICHEFIAT


Anunt de participare numarul 13906/12.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala de Perfectionare a Cadrelor Politie de Frontiera Orsova
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.33A, Localitatea: Orsova, Cod postal: 22500, Romania, Punct(e) de contact: Ion Pasolea, Tel.0252310230, In atentia: RAICU MARIUS, Email: [email protected], Fax: 0252310232
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE GAZ PETROLIER LICHEFIAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DROBETA TURNU SEVERIN , str. Serpentina Rosiori , nr.3-5 , jud.Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 159, 820EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare gaz petrolier lichefiat cu asigurarea transportului , a recipientilor de stocare precum si a regulatoarelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23211100-0 - Propan lichefiat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE GAZ PETROLIER LICHEFIAT IN CANTITATE DE 2409600 L
Valoarea estimata fara TVA: 1, 159, 820EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.07.2007 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 2 % DIN VALOAREA CONTRACTUALA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALOCARI SI VIRAMENTE DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAZIER FISCAL AL SOCIETATII ; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI ; CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA SI AUTORIZAREA ACTIVITATII CONFORM CODULUI CAEN ; CAZIER JURIDIC AL ADMINISTRATORULUI LEGAL AL OPERATORULUI ECONOMIC ; ATESTAREA FISCALA EMISA DE AUTORITATEA LOCALA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU PRINCIPALELE LIVRARI PE ULTIMI 3 ANI ; RECOMANDARI MINIM 2, MAXIM 5 ; INFORMATII PRIVIND RESPECTAREA NORMELOR DE PROTECTIA MUNCII, PSI, SI A MEDIULUI ; LISTA CU PRINCIPALELE DOTARI SI INFORMATII DESPRE PERSONALUL ANGAJAT DE SPECIALITATE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ISO 9001 SAU ECHIVALENTISO14001 SAU ECHIVALENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1006465/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2007 10:30
Locul: DROBETA TURNU SEVERIN, STR SERPENTINA ROSIORI , NR.3-5 , JUD. MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ADMINISTRATORI SAU IMPUTERNICITII LEGALI AI OPERATORILOR ECONOMICI, REPREZENTANT UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU , NR.38 , SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
15 zile de la data comunicarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Serpentina Rosiori , nr.3-5, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 22500, Romania, Tel.0252310230, Email: [email protected], Fax: 0252310232, Adresa internet (URL): www.spcpforsova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2007 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer