Licitatie Publica - Furnizare gel resorbabil pentru prevenirea si reducerea aderentelor postoperatorii
Anunt de participare numarul 127904/10.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. 021.317.21.94, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare gel resorbabil pentru prevenirea si reducerea aderentelor postoperatorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La depozitul Institutului Clinic Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 974, 400 si 1, 218, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare gel resorbabil pentru prevenirea si reducerea aderentelor postoperatorii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33698000-9 - Produse pentru uz clinic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata, conform caietului de sarcini este de minim 400 buc. si maxim 500 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 974, 400 si 1, 218, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 5000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat si Programul National de Transplant Organe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Certificatde atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P. privind plata impozitelor si taxelor catre stat
Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala (CUI).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii se solicita conform Ordinului MSP 1636/2004privind comercializarea dispozitivelor medicale.Declaratia de conformitate in care sa se precizeze conformitatea dispozitivului medical importat cuDirectiva 93/42/CEE.
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (autoritatea contractanta solicita un document prin care se certifica stadiul implementarii sistemului calitatii ISO 9001sau echivalent, emis de un organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international sau alte dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 12:00
Locul: la sediul Institutului Clinic Fundeni, corp B, etaj 1, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana imputernicita din partea ofertantului si comisia de evaluare din partea autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 ;Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006. In cazul in care contestatia este la doc. de atribuire, data luarii la cunostinta este data publ. in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii - Institutul Clinic Fundnei
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. 0213114648, Email: [email protected], Fax: 0213180454, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 12:27