Licitatie Publica - furnizare ghiozdane si rechizite pt. acordarea de pachete copiilor din mun. Constanta cu ocazia Sarbatorilor de Paste
Anunt de participare numarul 42481/05.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI CONSTANTA
Adresa postala: STR. ECATERINA VARGA NR. 25-27, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROU NR. 6, Tel.0241/708160, In atentia: DIRECTIA TEHNIC ACHIZITII, Fax: 0241/708195
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI CONSTANTA
Adresa postala: STR. ECATERINA VARGA NR. 25-27, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROU NR 6, Tel.0241/708160, In atentia: DIRECTIA TEHNIC ACHIZITII, Fax: 0241/708195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare ghiozdane si rechizite pt. acordarea de pachete copiilor din mun. Constanta cu ocazia Sarbatorilor de Paste
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUNICIPIUL CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR ACHIZITIONA PRODUSE PE CATEGORII DE VARSTE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI. PACHETELE VOR CONTINE: GHIOZDAN, PENAR DOTAT CU DIFERITE USTENSILE DE SCRIS CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI, CAIETE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17221110-1 - Rucsacuri (Rev.1)
36153110-2-Rechizite scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30.000 PACHETE, PE CATEGORII DE VARSTE, RESPECTIV: PENTRU 3-11 ANI - 18.000 PACHETE;PENTRU 12-15 ANI - 12.000 PACHETE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 512, 605RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 7600 RON; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VAL. TOTALA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;DECLARATIE PRIVIND NEINCADREAREA IN PREVEDERILE ART. 181;CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND TAXELE SI IMPOZITELE CATRE STAT;CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND TAXELE SI IMPOZITELE LOCALE; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC;CERTIFICAT DE INREGISTRARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NESOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE;DOCUMENTE CARE CERTIFICA LIVRAREA PRODUSELOR SIMILARE;MOSTRE CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: PE SUPORT DE HARTIE, PRINTR-O SOLICITARE SCRISA, DEPUSA LA SEDIUL DIN STR. ECATERINA VARGA NR. 25-27, BIROU 6, NUMERAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 13:00
Locul: PRIMARIA MUN. CONSTANTA, BD. TOMIS NR. 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI, REPREZENTANTI UCVAP, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
PRIMARIA MUNICIPIULUI CONSTANTA-DIRECTIA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA-SERV. JURIDIC
Adresa postala: BD. TOMIS NR. 51, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/708115, Fax: 0241/708195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI CONSTANTA-DIRECTIA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA-SERV. JURIDIC
Adresa postala: BD. TOMIS NR 51, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/708115, Fax: 0241/708195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2008 15:29