Licitatie Publica - Furnizare GPL
Anunt de participare numarul 131846/06.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01961 Otopeni
Adresa postala: Str. Zborului, Nr. 1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU SIMIONESCU, Tel. 0213505113, Email: [email protected], Fax: 0213511862, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare GPL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Militara 01961 Otopeni, Str. Zborului nr.1
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 834, 560RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare GPL 2012 =minim 25.000litri si maxim 402.880litri, 2013= minim 25.000litri si maxim 402.880litri, 2014 =minim 25.000litri si maxim 402.880litri, 2015 =minim 25.000litri si maxim 402.880litri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09133000-0 - Gaz petrolier lichefiat (GPL) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata pentru acordul-cadru este de 1.611.520 litri
Cantitatea estimata pentru un contract subsecvent este de 402.880 litriValoarea estimata a contractului subsecvent fara TVA =1.208.640 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 4, 834, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 96.691 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/20062).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/20063).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent in conformitate cu Ordin ANRMAP Nr. 314/2010
5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de administratia financiara;
6. Certificat de atestarefiscala pentru persoane juridice emis de A.N.A.F.7. Cazier fiscal;Certificatele mentionate la punctele 5 si 6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
? Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata);? Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima de calificare:
- cifra de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fiecel putin egala cu 1.208.640 lei.
Documente solicitate pentru indeplinirea criteriului:
-bilant contabil la 30.06.2011;
- declaratia pe propria raspundere din care sa rezulte ca cifra de afaceri pe ultimii trei ani estecel putin egala cu valoarea de 1.208.640lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime impuse : - ofertantul sa fi indeplinit in ultimii trei ani contracte ce au avut ca obiect furnizare GPLa caror valoare medie fara TVA, sa fie de cel putin 1.208, 640 lei.
Documente solicitate :
- contracte de furnizare GPL a caror valoare cumulataeste de cel putin 1.208.640 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S154-255989 din 12.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2012 10:30
Locul: Str. Zborului nr.1, Otopeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor sunt: - membrii comisiei de evaluaresi- reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01961 Otopeni
Adresa postala: Str. Zborului nr.1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. 021.350.51.13, Email: [email protected], Fax: 021.351.18.63
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2011 08:22