Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare grup electrogen cu motor cu aprindere prin compresie, punere in functiune, automatizare si compatibilizare cu sistemul existent, inlocuirea tancului de motorina


Anunt de participare numarul 126312/15.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala:  STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021659, Romania, Punct(e) de contact:  Tehnician Dan Iliescu, Tel. 2554090;2554270, Email:  [email protected], Fax:  2554025, Adresa internet (URL):  www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare grup electrogen cu motor cu aprindere prin compresie, punere in functiune, automatizare si compatibilizare cu sistemul existent, inlocuirea tancului de motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare grup electrogen cu motor cu aprindere prin compresie, punere in functiune, automatizare si compatibilizare cu sistemul existent, inlocuirea tancului de motorina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31121100-1 - Grupuri electrogene cu motor cu aprindere prin compresie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare grup electrogen cu motor cu aprindere prin compresie, punere in functiune, automatizare si compatibilizare cu sistemul existent, inlocuirea tancului de motorina
Valoarea estimata fara TVA: 866, 935RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de part constit conf art 86 din HG 925/2006. Valoarea este de 17338.70 lei. Gar de buna exec 10 % din val fara tva a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere.;Cazierul fiscal si judiciar societate si administratori, aflate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat Administratia Publica Locala, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator - emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009, 20102. Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 1.733.870 Lei. Lichiditatea generala a fiecarui operator economic trebuie sa fie minim 98% pentru ultimul an financiar incheiat (2010) deoarece acest indicator dovedeste capacitatea ofertantului de a demara si derula contractul independent de factorii externi (intarzieri la plata facturilor datorita crizei economice actuale, posibil faliment, posibile reorganizari, caderi ale pietei, s.a.).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei privind principalele furnizari de produse in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte avand ca obiect furnizari similare. Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile / certificatele constatatoare din partea beneficiarilor Certificat de participare la procedura cu oferta independenta; Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Se va completa, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.Pentru motorul grupului electrogen se va prezenta Certificat de conformitate cu Directiva EC 97/68 amendata de Directiva CE 2002/88 si CE 2004/26 din care sa rezulte ca nuvelul emisiilor de noxe se indreaza in directive. Se va adauga si tabelul de emisii de noxe de la producator. Autorizatie ANRE pentru ofertant sau un angajat al acestuia. Certificate ISO 9001/14001/18001 sau echivalent valabil la data org procedurii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea contractelor similare de furnizare pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 866935 Lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie a echipamentelor livrate
10%
Descriere: componenta tehnica
3.
Parametrii tehnici ai utilajului
10%
Descriere: componenta tehnica
4.
Termene de livrare, montare, instalare si punere in functiune
20%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12.1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 12:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputeniciti ai operatorilor economici cu copie CI/BI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de contestatie este de 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf. art. 256.2 al 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf. Pantelimon - Oficiul Juridic
Adresa postala:  Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021623, Romania, Tel. 021/255.40.25, Fax:  021/255.40.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2011 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer