Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare hartie A4 pt imprimante si copiatoare


Anunt de participare numarul 139785/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL GORJ
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU NR. 34, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210280, Romania, Punct(e) de contact: ANTONIO PIELESCU, Tel. +40 253214088, Email: [email protected], Fax: +40 253211827, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitati Juridice
Activitate (activitati)
Altele: Activitati Juridice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare hartie A4 pt imprimante si copiatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tribunalul Gorj, str. Tudor Vladimirescu nr. 34 Loc. Tg jiu jud. Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de hartie pt. imprimante si copiatoare la sediul Tribunalul Gorj, str. Tudor Vladimirescu nr. 34 Loc. Tg jiu jud. Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hartie A4- cantitatea 10000 topuri
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura este stabilita in suma fixa de 2000.00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu cea a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul de constituire se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare asigurate de Ministerul Justitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Declaratia privind eligibilitatea - modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului " Declaratie privind eligibilitatea " - formular 12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 di OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului
din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr.2 - Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 - modalitatea de indeplinire :
prezentarea formularului " Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a, b) si d) - formular 12 B.
Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale si unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.
Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie conform cu originalul.
Pentru persoanele juridice straine :
- operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( Certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin
care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele
vor fi prezentate in traducere legalizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
Cerinta nr.3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura-modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului
"declaratie privind calitatea de participant la procedura "- formular 12C.
Cerinta nr.4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006; modalitatea de indeplinire : declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006-formular nr.3.
Cerinta nr.5 - Declaratia privind respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului" certificatul de participare cu oferta independenta " formular nr.4.
Documentele de calificare pot fi prezentate si in copie conform cu originalul.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire :
Preedinte Tribunal- Florin Encescu
Manager Eonomic- Ion Croitoru
Departamentul economico-financiar
Popa Elena
Cirstea Alin
Nicu Coanda
Maruta Valeria
Presedinte comisie- Radu Gheorghe
Membru-Barhoata Gheorghe
Membru- Durla Sorin
Mebru-Corina Brailoiu
Membru- Cambrea Dragos
Membru-Pielescu Antonio Cerinta nr.1 - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Pentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a ctivitatii profesioanle vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Informatii privind situatia economico-financiara;
-Cerinta nr.2- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta nr.1 - recomandari/acte constatatoare;
cerinta nr.2 - documente care fac dovada conformitatii: certificatul de calitate
si conformitate sau declaratia de conformitate.
cerinta nr.1-certificatul ISO 9001 sau echivalentul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 12:00
Locul: Tribunalul Gorj Str. Tudor Vladimirescu nr. 34 etaj 3 sala 314
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu exista mod de departajare a ofertelor cu pret egal, daca exista 2 oferte cu acelasi pret licitatia se va relua.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.-Conform legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Gorj
Adresa postala: Strada Tudor Vladimirescu nr. 34 Jud. Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210280, Romania, Tel. +40 253212536, Email: [email protected], Fax: +40 253212536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer