Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare hartie de tiparit


Anunt de participare numarul 138880/15.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Musuroi, Tel. +40 0213363440/115, Email: [email protected], Fax: +40 0213363146, Adresa internet (URL): www.loto.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: Jocuri de noroc
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare hartie de tiparit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul C.N.Loteria Romana S.A. din str.Reinvierii nr.2B, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare hartie de tiparit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197630-1 - Hartie pentru tiparit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de hartie de tiparit
Valoarea estimata fara TVA: 995, 922.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da19800 lei si poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara, oride o societate de asigurari.- model Formularul 7 pentru scrisoare bancara.Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe perioada devalabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare se constituie in numele asocierii siva mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Conditii de retinere a garantiei de participare- isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de15 zile de la semnarea contractului;In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic autoritatea contractanta retine din garantia de participare aofertantului contestator, conf art.278 1 lit.a) OUG nr.34/2006, 4200 +0, 1% din ceea ce depaseste 420001 lei.In cazul in care instanta competentaadmite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatoruluisuma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Da10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara saude o societate de asigurari, care devine anexa la contract - model Formularul 8 pentru scrisoare bancara.Daca partile convin, garantia deexecutie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, conf.H.G.nr.1045/2011, contractantul deschide la unitatea Trezoteriei Statului un cont la dispozitia C.N.L.R. Suma care se depune de contractant nu trebuie sa fiemai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, C.N.L.R. va alimenta acest cont prin retineri succesive dinsumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 4-Declaratie privind neincadrarea in art.180Formularul 5-Declaratie privind neincadrarea in art.181Pentru confirmare, se vor prezenta: 1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care
se depun ofertele.3.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/copie legalizata.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind
Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul F 12-prezentarea declaratiei semnata de o persoana cu functie de decizie pentru a dovedi neincadrarea in situatiile prevazute la
art.691Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Directorul General Dan Alexandru Ghita, Director General Adjunct Av. Dr.Ileana Mirela Birchi, Director Economic Radu Diaconu, Director
Comercial si Logistica Izabela Matei, Sef Serviciu Achizitii Olaru Cornelia, Sef Serviciu Avizare Juridic Ionut Tunaru, Comisia de
evaluare: Musuroi Cosmin -presedinte, Florin Teodorescu-membru si Cornelia Olaru-membruFormularul nr. 9-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr. 11- Certificat de participare cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator
economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului
ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul va depune documentul in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulNota: La evaluarea ofertelor se va avea in vedere faptul ca in ceea ce priveste sustinatorul si asocierea, resursele se vor cumula cu ale
ofertantului.Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe
locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizataOperatorul economic va depune documentele in oricare dintre formele: copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la AFP.
Fisa de Informatii generaleAutoritatea contractanta solicita media cifrei de afaceri globale intr-o
perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma
sunt autoritati contractante sau clienti privati
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Informatii privind sustinatorul
Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale
sau internationale acreditate care confirma certificarea
sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001sau
echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei.Nota: In situatia in care operatorul economic nu detine un certificat de
calitate, poate prezenta orice alte probe sau dovezi care
confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in
domeniul specific obiectului achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/saurecunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENTUL COMERCIAL SI LOGISTICA-Serviciul Achizitii
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Tel. +40 213363440, Email: [email protected], Fax: +40 213363146, Adresa internet (URL): www.loto.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2012 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer