Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE HARTIE TEHNICA DE CALCUL PREIMPRIMATA SI NEIMPRIMATA PENTRU PLATA PENSIILOR SI A ALTOR DREPTURI DE ASIGURARI SOCIALE


Anunt de participare numarul 80080/16.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE PENSII SI ALTE DREPTURI DE ASIGURARI SOCIALE
Adresa postala: Str. Latina nr. 8 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020793, Romania, Punct(e) de contact: VASILE TANASE, Tel.0213169281, Email: [email protected], Fax: 0213169281, Adresa internet (URL): www.cnpas.org, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE HARTIE TEHNICA DE CALCUL PREIMPRIMATA SI NEIMPRIMATA PENTRU PLATA PENSIILOR SI A ALTOR DREPTURI DE ASIGURARI SOCIALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CNPAS - Bucuerestim str. Latina, nr. 8, sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE HARTIE TEHNICA DE CALCUL PREIMPRIMATA SI NEIMPRIMATA PENTRU PLATA PENSIILOR SI A ALTOR DREPTURI DE ASIGURARI SOCIALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30199330-2 - Hartie continua pentru imprimante de computer (Rev.2)
30199340-5-Formulare continue (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13.304 cutii a cate 2.000 file hartie A3 1 ex/fila pretiparita cu o culoare pe o fata min 10 modele;1.440 cutii a cate 2.000 file hartie A3 1 ex/fila alba, cu sau fara amorsape mijloc;750 cutii a cate 2.000 file hartie A3 1 ex/fila pretiparita cu o culoare fata/verso min 10 modele;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 10.000 lei, Garantie de buna executie 10%, constituire prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Bugetul Asigurarilor Sociale de stat, plata se va face lunarpe baza receptiei produselor la sediile CNPAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Copie dupa Codul Unic de Inregistrare al societatii / Copie dupa codul fiscal; b. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate al ofertantului - Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii Nr.64/1995 cu modificarile si completarile ulterioare c. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea societatii d. Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, locale si a CAS e.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente Lichiditate generala (active circulante/datorii curente): Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100),
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate peste 1. Solvabilitate peste 30%. Acesti indici se vor calcula pe baza bilantului de la data de 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor echipamente, lista privind efectivul mediu de personal angajat si al cadrelor de conducere, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2000 la ofertant si la producator, lista subcontractantilor daca este cazul. Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2009 12:00
Locul: C.N.P.A.S., Bucuresti, Str. Latina. nr. 8, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In baza unei imputerniciri semnate si stampilate de conducatorul firmei pot fi desemnate persoana/persoanele autorizate sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Machetele grafice se vor ridica de la sediul CNPAS din Bucuresti, str. Latina, nr. 8, sector 2;Documentatia de atribuire se va publica si pe site-ul www.cnpas.org
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Splaiul independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3321240, Fax: 021.3323377
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica din cadrul C.N.P.A.S.
Adresa postala: str. Latina, nr.8, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020793, Romania, Tel.0213169281, Fax: 0213169281
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2009 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer