Licitatie Publica - Furnizare hartie tehnica de calcul preimprimata si neimprimata pentru plata pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale
Anunt de participare numarul 137593/24.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Adresa postala: Str. Latina nr. 8 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020793, Romania, Punct(e) de contact: VASILE TANASE, Tel. +40 213169281, Email: [email protected], Fax: +40 213169281, Adresa internet (URL): www.cnpas.org, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare hartie tehnica de calcul preimprimata si neimprimata pentru plata pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Casa Nationala de Pensii Publice Bucuresti, str. Latina, nr. 8, sector2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 2, 673, 679RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare hartie tehnica de calcul preimprimata si neimprimata pentru plata pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale.
Valoarea minima estimata pentru uncontract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru este de aproximativ 500.000 lei fara TVA.
Valoarea maxima estimata pentru uncontract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru este de aproximativ 891.226 lei fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30199330-2 - Hartie continua pentru imprimante de computer (Rev.2)
30199340-5-Formulare continue (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hartie format A3, 1ex./fila, pretiparita cu o culoare, pe o fata, minim 10 modele Cutii a cate 2.000 de file fiecare Cantitate minima 17000cutii, Cantitate maxima 28.974cutii; Hartie format A3, 1 ex./fila alba, cu sau fara amorsa pe mijloc Cutii a cate 2.000 de file fiecare Cantitate minima 2000cutii, Cantitate maxima 4.320cutii;Hartie format A3, 1ex./fila, pretiparita cu o culoare, fata/verso, minim 10 modele Cutii a cate 2.000 de file fiecare Cantitate minima 920cutii, Cantitate maxima 2.250cutii;pentruun contract subsecvent cantitatile minime pot fi: Hartie format A3, 1ex./fila, pretiparita cu o culoare, pe o fata-5650cutii;Hartie format A3, 1 ex./fila alba, cu sau fara amorsa pe mijloc 670 cutii;Hartie format A3, 1ex./fila, pretiparita cu o culoare, fata/verso-306cutii; cantitatile maxime pt un contract subsecvent pot fi: Hartie format A3, 1ex./fila, pretiparita cu o culoare, pe o fata-10000cutii;Hartie format A3, 1 ex./fila alba, cu sau fara amorsa pe mijloc 1237 cutii;Hartie format A3, 1ex./fila, pretiparita cu o culoare, fata/verso-600cutii a cate 2000de file fiecare cutie
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 2, 673, 679RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 26.736, 79 leivalabila minim 60 de zile de la datalimita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie in favoarea autoritatii contractante printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara, (Formular 12) sauordin de plata sau fila CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Contul in care se depune garantia de participare: RO10TREZ7005005XXX000178 deschis la A.T.C.P.M.B.; IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine suma calculataconform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006 din garantia de participare Gar de buna exe. a ctr de livrare este de 5% din val totala a ctr, fara TVA. Gar.de buna exe. a ctr de furniz se va prez de catre furnizor Achizit dupa semnarea ctr-lui ( ex. Form nr. 11 ? orig). Gar. de buna exe.se constituie printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in cond prev la art.90 alin(1) din HG.925/2006, care devine anexa la ctr. Gar. de buna exe. se va putea constitui si prin retin succesive din sumele datorate ptr facturi partiale in cond. prev la art.90 alin(3) din HG.1045/2011. In acest caz contractorul are oblig de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fisc comp in adm acestuia un cont de disponibil distinct la disp aut. contractante. Of declarat castigator va constitui gar. de buna ex. in conditiile de mai sus in termen de 15 zile de la data semnariii ctr-lui. Aut. contractanta va elibera/restitui gar. de buna exe.cf. prevederilor art.91-92 din HG nr. 925 /2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asigurarilor sociale de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv neincadrarea in prev art.180 din OUG 34/2006 - Form nr.1 - orig.In cazul unei asocieri de op. ec., cerinta se aplica pentru toti membrii asocierii.Incadrarea in situatia prev. la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea of din proc aplicata pentru atrib ctr de achizitie publica. Decl privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG 34/2006 -Form nr.2 - orig.In cazul unei asocieri de op. ec, cerinta se aplica pentru toti membrii asocierii. Cert.de atestare fiscala elib de org de admin fisc al unitatii administrativ terit de pe raza careia soc isi are sediul social privind achitarea obligatiilor exigibile catre bug. de stat si catre bug. asig. sociale de stat af lunii anterioare depunerii of sau echivalent? original sau copie conf cu orig. Cert. privind achitarea oblig. exigibile catre bugetul local af lunii anterioare dep of sau echivalent ? orig sau copie conf cu orig. Cazierul fiscal al op. ec. ofertant, valabil la data deschiderii ofertelor ? orig sau copie conf cu orig. Decl priv calitatea de participant la procedura -Form nr.7 - orig. In cazul unei asocieri de op.ec., cerinta se aplica pentru toti membrii asocierii, inclusiv subcontractorilor Certif de particip cu of independenta- Form nr.17 Decl pe proprie raspundere priv neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006- F nr.16 - orig.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste org, derularea si finaliz proc de atrib sunt: Ileana Ciutan -Presedinte; Ivona Dumitriu ?dir, Dorian Craciunel ?sefserv , Iulica Tudor, Tanase Vasile, Mitranescu Savin Op. ec. nerezidenti au dreptul de aprezenta orice doc edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor, in conformitate cu cerintele solicitate de A.C., eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine Doc. se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic- Prezentarea Certificatului constatator (original sau copie conforma cu originalul) emis de Oficiul Registrului Comertuluiin raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiilelegate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si din care sa reiasa obiectele de activitate.Ofertantului plasat pe primul loc, i se va solicita inainte de comunicarea rezultatului procedurii prezentarea pentru confirmitate a acestui document in original sau copie legalizata In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus trebuie sa fieindeplinita individual de toti operatorii economici.- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.- Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract;
- Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. - Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. ofrtantului declarat castigator i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani financiari de cel putin 1.782.452 lei.- Prezentarea de docum. edificatoare in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Doc se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare membru asociat va prezenta aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta certificate de calitate pentru produsele ofertate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Efectuarea a cel mult 3 contracte in ultimii 3 ani, care cumulat : - sa aiba o valoare de minim 891.226 lei si sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract.?Lista principalelorfurnizari de produse in ultimii 3 ani
Ptr fiecare ctr similar mentionat in Form 4se vor atasa doc suport (copii) care vor contine oblig inf relev din ctr priv indepl ctr-lui respectiv.A. C. isi rez dreptul de a solicita prez doc in orig pentru confirm veridicitatii doc prez in copie.Cer priv exp simil se vor considera indeplinite in masura in care op ec poate face dovada tuturor el solicitate prin doc suport coresp.Rec/accept vor fi emise si semnate de o A.C. benef a serv prestate. Mostrele se solicita in vederea dovedirii cap tehn de a livra/prod prod simil celor care fac ob achiz, of va realiz si dep spre verif, in mod oblig, cate un set de 50 de mostre pentru fiecare model in parte.Toate caract grafice (fata/verso), vor fi preluate la scara, din mod grafice. Of va tipari, in coltul dr sus, pe fiec ex numai antet propriu cu orice culoare sau tip de cerneala Mach grafice se obtin fara cost, de laA.C. din Buc, str Latina nr. 8, sect 2.
Lista cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului de furnizare
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent.Copie conform cu originalul.
Nota:
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 12:00
Locul: Sediul CNPP din Bucuresti, str. Latina, nr. 8, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza imputernicirii emise de societatea care a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ptr demonstrarea indepl crit de calif prev in cap. III.2 din prezenta Fisa de date a Achizitiei, of are dreptul de a prezenta initial, in conf cu prevederile HG nr.925/2006, o decl pe proprie raspundere semnata de reprez legal sau dupa caz, de catre alta pers autoriz sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indepl crit de calif, astfel cum au fost solicit in doc de atrib. Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale se va face prin reofertare cu plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: str. Latina, nr 8 sector2 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020793, Romania, Tel. +40 213169281, Fax: +40 213169281, Adresa internet (URL): www.cnpas.org
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2012 17:16