Licitatie Publica - Furnizare hartie tehnica de calcul, trei ex. culori alb, galben, bleu, autocopiative CB/CBF/CF
Anunt de participare numarul 10263/16.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE PENSII SI ALTE DREPTURI DE ASIGURARI SOCIALE
Adresa postala: Str. Latina nr. 8 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020793, Romania, Punct(e) de contact: VASILE TANASE, Tel.0213169281, Email: [email protected], Fax: 0213169281, Adresa internet (URL): www.cnpas.org
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare hartie tehnica de calcul, trei ex. culori alb, galben, bleu, autocopiative CB/CBF/CF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Bucuresti, Str. Latina. nr. 8, sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare hartie tehnica de calcul, trei exemplare de culori diferite (alb, galben, bleu), autocopiative (CB/CBF/CF), pretiparita pe o fata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21233610-4 - Formulare continue (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
450.000 bilete de tratament balnear/odihna, format 241/304 cu perforatii laterale standard, 3 exemplare/billet de culori diferite (alb, galben, bleu), autocopiativa CB/CFB/CF, pretiparita pe o fata.
Valoarea estimata fara TVA: 66.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 650 lei, Garantie de buna executie 3.325 lei, constituire prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Bugetul Asigurarilor Sociale de stat, plata se va face lunar pe baza receptiei produselorla sediile CNPAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Copie dupa Codul Unic de Inregistrare al societatii / Copie dupa codul fiscal; b. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate al ofertantului - Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii Nr.64/1995 cu modificarile si completarile ulterioare c. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea societatii d. Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, locale si a CAS
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente Lichiditate generala (active circulante/datorii curente): Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100), Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate peste 1. Solvabilitate peste 30%. Acesti indici se vor calcula pe baza bilantului de la data de 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: lista principalelor echipamente, lista privind efectivul mediu de personal angajat si al cadrelor de conducere, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2000 la ofertant si la producator, lista subcontractantilor daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2007 12:00
Locul: C.N.P.A.S., Bucuresti, Str. Latina. nr. 8, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In baza unei imputerniciri semnate si stampilate de conducatorul firmei pot fi desemnate persoana/persoanele autorizate sa participe la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Sos.Oltenitei, nr. 107-111, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021.3321240, Fax: 021.3323377
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica din cadrul C.N.P.A.S.
Adresa postala: str. Latina, nr.8, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020793, Romania, Tel.0213160835, Fax: 0213169281
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2007 15:47