Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare hrana granulata pastrav-DS.Suceava


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
327.176 RON

Castigatorul Licitatiei: DYNAVIT IMPEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 144966/19.09.2013
Informatii anunt de participare asociat 140181
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
furnizare hrana granulata pastrav-DS.Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: pastravaria Valea Putnei si Valea Brodinei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de hrana granulata pentru efectivele de pastravi de la pastravariile din cadrul DS.Suceava
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
327, 176RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 15838 Denumirea: furnizare hrana granulata pastrav
V.1) Data atribuirii contractului 24.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DYNAVIT IMPEX S.R.L.
Adresa postala: Vulturului nr.19, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500264, Romania, Tel. 0744500241; 0268332162, Email: [email protected], Fax: 0040 268332162
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 327176.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca procedura de atribuire utilizata , este online fara etapa finala de licitatie electronica, in cazul ofertelor egale clasate pe primul loc se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP, respectiv : Daca la doua sau mai multe oferte situate pe primul loc comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret (pentrurespectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor)iar daca si preturile ofertate sunt egale(la ofertantii care au prezentat aceste oferte li se va solicita de a depune o noua propunere financiara prin intermediul operatorului SEAP, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are cel mai mic pret ofertat (si implicit cel mai mare punctaj)- Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita a depunerii ofertelor si va fi incarcata si in SEAP semnata cu semnatura electronica, scanata, la sectiunea Documente de calificare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Suceava-sectia contencios administrativ
Adresa postala: Str. Stefan cel mare nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 730344, Romania, Tel. +40 230214948, Email: [email protected], Fax: +40 230214874, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: Bdul 1Mai nr 6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2013 17:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer