Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare hrana granulata pastravi loco beneficiar


Anunt de participare numarul 117846/22.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1 prin Directia Silvica Suceava, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala:  BDUL 1 MAI NR.6 , Localitatea: SUCEAVA, Localitatea:  SUCEAVA, Cod postal:  720224, Romania, Punct(e) de contact:  Birou vanatoare, Tel. 0230217685, In atentia:  Tomniuc Cristian, Fax:  0230521783
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala:  BDUL 1 MAI NR.6 , Localitatea: SUCEAVA, Localitatea:  SUCEAVA, Cod postal:  720224, Romania, Punct(e) de contact:  Birou vanatoare, Tel. 0230217685, In atentia:  Tomniuc Cristian, Fax:  0230521783
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala:  BDUL 1 MAI NR.6 , Localitatea: SUCEAVA, Localitatea:  SUCEAVA, Cod postal:  720224, Romania, Punct(e) de contact:  Birou vanatoare, Tel. 0230217685, In atentia:  Tomniuc Cristian, Fax:  0230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: sivicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare hrana granulata pastravi loco beneficiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica SuceavA-pastravariile Valea Putnei(OS.POJORATA), Valea Brodinei(OS.BRODINA)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare hrana granulata pastravi loco beneficiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
50500 KG
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 2%- 7000 lei garantia de buna executie 5% din valoare de atribuire fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, certificate constatatoare emise de DGFP, Primaria locala, Oficiul registrului comertului, DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-FORMULAR 12 B, declaratie de eligibilitate-formular 12 A CUI, fisa de informatii generale-formular G, declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12C, formular de asociere-Formular 10, informatii privind subcontractantii-formular 12 G , Anexa 4 din documentatia de atribuire (sectiunea Formulare)pentru persoane juridice/fizice straineCERINTE MINIME : Ofertantii au obligatia sa prezinte : Declaratie de eligibilitate, certificate constatatoare emise de DGFP, Primaria locala, Oficiul registrului comertului, DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-formular 12 B, declaratie de eligibilitate-formular 12 A , CUI, fisa de informatii generale-formular G, declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12C, formular de asociere-Formular 10, informatii privind subcontractantii-formular 12 G , Anexa 4 din documentatia de atribuire (sectiunea Formulare)pentru persoane juridice/fizice straineToate documentele vor fi prezentate in original, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul sau copie legalizata si in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani, ultimul bilant contabil vizat si inregistratCERINTE MINIME : Ofertantii au obligatia sa prezinte : cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani, ultimul bilant contabil vizat si inregistratToate documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul si in termen de valabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri trebuie sa fie cel putin egala cu 300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara(lista principalelor livrari similare in ultimii trei ani-formular 12 D), autorizare livrare produse-Formulare B3 sau B3a, certificate de calitate si conformitate-emise de unitati specializate si atestate in domeniu, dotarea tehnica-formularul 12 H , certificat privind implementarea sistemului calitatii ISO-9001 :2008 la producatorul produselor (data de valabilitate a certificatului va fi mai mare sau cel putin egala cu data limita de valabilitate a oferelor)CERINTE MINIME : Ofertantii au obligatia sa prezinte : lista principalelor livrari similare in ultimii trei ani-formular 12 D, autorizare livrare produse-Formulare B3 sau B3a, certificate de calitate si conformitate-emise de unitati specializate si atestate in domeniu, dotarea tehnica-formularul 12 H , certificat privind implementarea sistemului calitatii ISO-9001 :2008la producatorul produselor(data de valabilitate a certificatului va fi mai mare sau cel putin egala cu data limita de valabilitate a oferelor)
aToate documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul si in termen de valabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va prezenta minim un contract de cel putin 60000 lei incheiat in anii 2008 sau 2009 sau 2010
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
cantitate proteina
10%
10
Descriere: continut proteina
3.
conversie
10%
10
Descriere: converia realizata de sortimentul de hrana
4.
grasime
10%
10
Descriere: continut grasime sortiment de hrana
5.
asistenta tehnica
10%
10
Descriere: servicii postvanzare
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  BUCURESTI Str.STAVROPOLEOS Nr.6 sect.3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala:  SUCEAVA Bdul 1Mai nr 6 , ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720244, Romania, Tel. 0230217685, Fax:  0230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer