Licitatie Publica - Furnizare hrana pentru pastrav
Anunt de participare numarul 120832/07.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, ,Localitatea: Resita, Cod postal: 320100, Romania, Tel. 0255216533, In atentia: Mocanu Radu, Rusu Lucian, Fax: 0255222645
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala: resita, Localitatea: RESITA, Cod postal: 320100, Romania, Tel. 0732850895, In atentia: Mocanu Radu, Rusu Lucian, Fax: 0255222645
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, la secretariatul unitatii., Localitatea: RESITA, Cod postal: 320100, Romania, Tel. 0732850895, In atentia: Mocanu Radu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare hrana pentru pastrav
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile pastravariilor din subordinea Directiei Silvice Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia consta in furnizarea unei cantitati de 150 de tone de hrana pentru pastrav, de la stadiul de alevin pana la vanzare, pentru o durata de un an.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
150 tone, in functie de necesarul solicitat de pastravarii.
Valoarea estimata fara TVA: 790, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 8000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- codul unic de inregistrare, in copie
- declaratie pe propria raspundere precum ca ofertantul nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006, formulare anexate la prezentul caiet de sarcini.
-certificat constatator eliberat de Registrul Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie.
-certificat de atestare fiscala, in original sau copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, precum si certificat privind plata obligatiilor la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimul bilant contabil depus, cu viza administratiei financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri va fi de 1000000 lei pe ultimii 3 ani (se vor prezenta cifrele de afceri din ultimii 3 ani in formularul de Informatii Generale)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;
-fisele tehnice, tabelele de hranire si indicii de conversie, pentru fiecare sortiment de hrana; acestea se vor prezenta in original de la producator, iar pentru hrana din import si in traducere legalizata.Pentru fiecare sortiment de hrana pe care furnizorul o poate furniza, fisa tehnica va cuprinde obligatoriu: a)Descrierea sortimentului si recomandari privind utilizarea, functie de conditiile de crestere;b)Continutul in: proteina bruta (daca e posibil si in proteina digestibila), grasime bruta, celuloza bruta si cenusa;c)Valoarea energetica: energie bruta si energie digestibila (Kcal/MJ).
-certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 9001 de asigurare a calitatii sau alte dovezi si documente echivalente.
-autorizatie de livrare de la producator, in cazul in care ofertantul este distribuitor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-un contract de minim 300000 lei-cel putin o recomandare de la beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2011 10:00
Locul: Directia Silvica Caras-Severin, Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Resita, Jud. Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 20.04.2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Caras-Severin
Adresa postala: Str. Petru Maior, nr. 69 A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320100, Romania, Tel. 0255216533, Fax: 0255222645
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 12:06