Licitatie Publica - furnizare Imbracaminte de uz profesional - DS Maramures
Anunt de participare numarul 136462/12.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare Imbracaminte de uz profesional - DS Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul directiei Silvice Maramures ; Baia Mare str 22 decembrie , nr 36 , jud Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare articole de imbracaminte , uniforme, incaltaminte si echipament de protectie a muncii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
18143000-3-Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - Imbracaminte de uz profesional ( conf. descrierii din anexa B )lot 2 Echipament de protectie ( conf. descrierii din anexa B )
Valoarea estimata fara TVA: 396, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura
raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii
profesionale care are competente in acest sens.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (In situatia in
care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prezentate de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi
taxelor catre bugetul general consolidat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in
original sau copie lizibila conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane.ii) Certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale care
sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in
Romania, in original sau copie lizibila conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane.iii) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere
judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre
bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Nota: Documentele prezentate de personale juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata4.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006: Completarea Declaratiei privind
rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de
zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, - sa functioneze in conformitate cu prevederile legale referitoare la furnizarea acestor produse .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte
pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-2.Persoane juridice /fizice straine: - prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica,
in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.- prezentare autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica: -Prezentare formular ?Declaratie
privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si Lista
principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ;
Informatii privind subcontractantii: Cerinta obligatorie: i) Se va completa formularul: ?Declaratie privind partea/partile din contract
care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?ii) Se va completa de catre fiecare subcontractant formularul: ?Declaratie
privind calitatea de participant la procedura?ii) In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se
indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic
are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza
sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor
propusi.In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru
indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL?.
Informatii privind asocierea: Cerinte obligatorii: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator
economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind
Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii
profesionale (inregistrare).Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi
indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.Documente obligatorii: i) Acord de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul
asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric
si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor
tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna
oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt
incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa
acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.
Pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei , se vor prezenta mostre din produsele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3649/27.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 00:16
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 11:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Maramures, loc Baia Mare str 22 decembrie nr 36 jud Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul operatorului economic sau imputernicitul acestuia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care sunt doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale , autoritatea contractanta va solicita ofertantilor pentrudepartajare o noua propunere financiara care va fi depusa la o data si o ora stabilita ulterior, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului acarui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In aceasta situatie pretul prezentat in noua propunere financiara nu poate depasi pretul initial oferit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Maramures
Adresa postala: str 22 decembrie nr 36, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430314, Romania, Tel. +40 262211963, Email: [email protected], Fax: +40 262211794, Adresa internet (URL): www.marasilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2012 09:54