Licitatie Publica - Furnizare imbracaminte militara din ripstop si imbracaminte militara din stofa.
Anunt de participare numarul 48176/01.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Adresa postala: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Punct(e) de contact: Beca Ruxandra, Tel.021/4096225, Email: [email protected], Fax: 021/3198071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare imbracaminte militara din ripstop si imbracaminte militara din stofa.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Soseaua Linia de Centura, Fort Magurele, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipament militar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18115300-1 - Uniforme militare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1 - Coifura si imbracaminte militara ripstop
Lot2 - Lenjerie militara ripstop
Lot3 - Imbracaminte militara pentru ceremonie din stofa vara
Lot4 - Imbracaminte militara din stofa vara
Lot5 - Imbracaminte militara din stofa iarna
Valoarea estimata fara TVA: 14, 405, 995.59RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta se depune pentru intreaga cantitate din lot.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.06.2008 pana la 18.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: Lot1=166, 500.00lei, Lot2=52, 700.00lei, Lot3=1, 400.00lei, Lot4=33, 600.00lei, Lot5=33, 700.00lei. Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fonduri bugetare, iar plata se va efectua din contul autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care o oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea grupului de operatori economici va trebui autentificata la un notar public.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea, -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181, -Declaratia privind calitatea de participant la procedura, -Certificatul emis de ORC, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile incheiate la 31.12.2006 si 31.12.2007, precum si contul de profit si pierdere-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-Recomandari (Scrisoare de bonitate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri: Lot1=24, 987, 000.00leiLot2=7, 907, 000.00leiLot3=211, 000.00leiLot4=5, 049, 000.00leiLot5=5, 061, 000.00lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale-Obligatii contractuale in desfasurare-Autorizare pentru livrarea produselor-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti-Experienta similara-Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice-Declaratie pe propria raspundere privind personalul angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Lot1=35.650 bucatiLot2=30.000 bucatiLot3=420 bucatiLot4=10.100 bucatiLot5=10.300 bucati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: Specificatiile tehnice se pot ridica de la sediul autoritatii contractante (imputernicire). Pretul unei specificatii tehnice este de 5 lei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor (imputerniciti).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul intern specializat din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Jandarmeriei nr. 9-11, sector 1 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013894, Romania, Tel.021/4096225, Fax: 021/3198071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 14:48