Licitatie Publica - Furnizare in sistem de rate leasing financiar cu optiunea de cumparare 1 bucata produs nou, autospeciala multifunctionala
Anunt de participare (utilitati) numarul 138483/30.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL IASI
Adresa postala: Moara de Vint 34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700377, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 232271590, In atentia: Dan Tofan, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 232271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminalul Iasi
Adresa postala: Calea Chisnaului nr 27, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700177, Romania, Punct(e) de contact: BRM_terminal Iasi, Tel. +40 332408304, In atentia: Vieriu Andrei, Email: [email protected], Fax: +40 332402539, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminalul Iasi
Adresa postala: Calea Chisnaului nr 27, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700177, Romania, Punct(e) de contact: BRM-Terminal iasi, Tel. +40 332408304, In atentia: Vieriu Andrei, Email: [email protected], Fax: +40 332402539, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Servicii de interes Economic General
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare in sistem de rate leasing financiar cu optiunea de cumparare 1 bucataprodus nou, autospeciala multifunctionala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Aeroportul Iasi
Str. Moara de Vant, nr.34 Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea in sistem leasing financiar cu optiunea cumparare 1 buc produs nou autospeciala multifunctionala pentru intretinere suprafata de miscare , respectiv agregat de degajat zapada si intretinere suprafete trafic, Conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea in sistem leasing financiar cu optiunea cumparare 1 buc produs nou autospeciala multifunctionala pentru intretinere suprafata de miscare , respectiv agregat de degajat zapada si intretinere suprafete trafic, Conform caiet de sarcini.
Pentru anul in curs 2012 sunt alocati 771.000 lei inclusiv TVA , restul sumei datorata, urmand a fi esalonata in 48 de rate lunare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 094, 193.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 6874, 19lei .Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react contul: IBAN RO 5BRDE240SV08557202400 deschis la BRD Iasi, Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic. suma de 6874, 19(intre420.001 lei si 4.200.000 inclusiv-4.200 lei +0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.) conform art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile HG 925/2006 reactualizata art. 90. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu durata contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;
b)Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Societatea de leasing financiar va trebui sa faca dovada ca respecta cerintele O.G. 51/1997 si ale legii 93/2009, capitalul social sa fie minim echivalentul in lei a200.000 euro solicitat intrucatdefinitivarea procedurii se va realizaprin incheierea unu contract de leasing financiar care se supune legislatiei mentionate-Se va completa o declaratie pe propria raspundere semnata si stampilata de partile implicate in viitorul contract.Ofertantul va face dovada faptului ca detine o autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR)pentru distribuire, reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si vehicule speciale pentru activitati aeroportuare valabil la data depunerii ofertelor. Se va prezenta copie sau copie certificata conform cu originalul dupa autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana(AACR)pentru distribuire, reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si vehicule speciale pentru activitati aeroportuare. (In conformitate cu prevederile disp art 63 Cod aerian civil si in conformitate cu Ordinul MTCT nr.2459/2006, privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar, ofertantul(ofertantii) trebuie sa fie autorizat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru distribuire, reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si vehicule speciale pentru activitati aeroportuare.)
Pentru persoanelejuridice/fizice straine se solicita un document similar eliberat de autoritatea competenta din tara respectiva, valabil la data depunerii ofertelor, in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala pe cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 6.000.000 lei. Se vor prezenta copii certificate conform cu originalul ale bilanturilor contabile insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, pentru anii pentru care se face dovada, sau orice alte documente care probeaza informatiile solicitate.Ofertantii din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile de calificare legate de nivelul cifrei de afaceri.Persoane fizice/juridice straine: daca in tara de rezidenta a op.ec. straini ac. doc. se depun in alte forme (spre ex.electronic) of.va depune si o decl pe propria raspundere, asupra modului de inregistrare a doc. la aut.abilitate, spacificand denumirea, adresa acestora, precum si data transmiterii.
Se va completa Form.Inf. generale-Formularul nr. 8 cu cifra de afaceri exprimata in lei si euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind pricipalele furnizari efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada ca a furnizat in ultimii trei ani, cel putin un contract de furnizare a unui utilaj similar ca tip si utilitate cu cel ce urmeaza a fi furnizat.Se va prezenta Formularul nr.15- Lista principalelor furnizari efectuate in ultimii 3 ani.Pentru contractul/contractele prezentat ca experienta similara se vor prezenta: partile relevante din contractul/contractele de furnizare, cel putin o recomandare emisa de beneficiar , care sa contina: date de identificare ale beneficiarului, original/copie legalizata/ certificata "conform cu originalul", insotita de tradunece in limba romana, daca este cazul.
Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a
depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de
vedere formal asocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata
numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la
incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in
forma autentica.
Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de
subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care nu se va subc parte/parti din lucrare se va completa cu ?Nu
este cazul?. Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru
partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens.
Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul
acestuia din seriile de standarde europene relevante. Cerinta de calificare va fi indeplinita doar de furnizor.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nu se
accepta ofertanti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
861/09.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt despre profilul cumparatorului
Numarul anuntului in JO: 2012/S84-138942 din 02.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 12:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri, Terminalul Iasi, Calea Chisinaului, nr 27 et.1 camera 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai autoritatii contractante, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor pe baza de imputernicire si copie de pe buletin, alte persoane imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin careconfirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa incare ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin. (4) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarileulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Caietul de sarcini, formularele si conditiile contractuale pot fi descarcate gratuit de pe SEAP, www.e-licitatie.ro, atasat anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG 34/2006 reactualizata, art. 256 ind 2, lit.a)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al RA Aeroportul Iasi
Adresa postala: Str. Moara de Vant, nr.34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700373, Romania, Tel. +40 232271590, Email: [email protected], Fax: +40 232271590, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2012 16:08