Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare in sistem de rate leasing financiar cu optiunea de cumparare autospeciale cu specific aeroportuar


Anunt de participare (utilitati) numarul 143751/21.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL IASI
Adresa postala: Moara de Vint 34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700377, Romania, Punct(e) de contact: AnghelAlexandru, Tel. +40 232271590, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 232271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala: Calea Chisnaului nr 27, Localitatea: IASI, Cod postal: 700177, Romania, Punct(e) de contact: Terminal Iasi, Tel. +40 0332408304, In atentia: personalului angajat, Email: [email protected], Fax: +40 0332402539, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala: Calea Chisnaului nr 27, Localitatea: IASI, Cod postal: 700177, Romania, Punct(e) de contact: Terminal Iasi, Tel. +40 0332408304, In atentia: personalului angajat, Email: [email protected], Fax: +40 0332402539, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare in sistem de rate leasing financiar cu optiunea de cumparareautospeciale cu specific aeroportuar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: RA AEROPORTUL IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia prin leasing de autospeciale cu specific aeroportuar respectiv:
1) Autospeciala SSI cu agenti complementari cu compartiment pentru echipament de descarcerare ICAO.
2) Autospeciala pentru intretinerea Suprafetelor de Miscare Aeroportuare-SMA
Valoarea estima toala este de 3.922.580, 63 lei fara TVA din care:
-Autospeciala SSI 3.354.838, 70 lei fara TVA
Pentru anul in curs 2013 sunt alocati 2.590.322, 58 lei fara TVA , restul sumei datorata, urmand a fi esalonata in 48 de rate lunare.-Autospeciala SMA 567.741, 93 lei fara TVA
Pentru anul in curs 2013 sunt alocati 220.161, 29 lei fara TVA , restul sumei datorata, urmand a fi esalonata in 48 de rate lunare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia prin leasing de autospeciale cu specific aeroportuar respectiv:
1) Autospeciala SSI cu agenti complementari cu compartiment pentru echipament de descarcerare ICAO.
2) Autospeciala pentru intretinerea Suprafetelor de Miscare Aeroportuare-SMA
Valoarea estima toala este de 3.727.741, 93 lei fara TVA din care:
-Autospeciala SSI 3.160.000 lei fara TVA
Pentru anul in curs 2013 sunt alocati 2.590.322, 58 lei inclusiv TVA , restul sumei datorata, urmand a fi esalonata in ....... de rate lunare.-Autospeciala SMA 567.741, 93 lei fara TVA
Pentru anul in curs 2013 sunt alocati 220.161, 29 lei inclusiv TVA , restul sumei datorata, urmand a fi esalonata in ....... de rate lunare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 727, 741.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
54 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 74.000 lei .Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react contul: IBAN RO 5BRDE240SV08557202400 deschis la BRD Iasi, Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic. conform art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile HG 925/2006 reactualizata art. 90. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu durata contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitieObservatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Marius Bodea-Director General , Monica Nichitus- Director Comercial , Alexandru Anghel ?Director Operational , mihaela dumitriu-viza CFP, jr.Insuratelu Cecilia, Mihart Sever-sef serv.tehnic, Alexandrescu Nicoleta ?sef serv.financiar , Tofan Daniel-Serviciu SMS;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele. In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic;in cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul;Ofertantul cat si societatea de leasing trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate principal sau in cele secundare cod CAEN in stransa legatura cu obiectul contractului pentru partea din contract pe care o realizeaza.b)Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Societatea de leasing financiar va trebui sa faca dovada ca respecta cerintele O.G. 51/1997 si ale legii 93/2009, capitalul social sa fie minim echivalentul in lei a 200.000 euro solicitat intrucat definitivarea procedurii se va realiza prin incheierea unu contract de leasing financiar care se supune legislatiei mentionate-Se va completa o declaratie pe propria raspundere semnata si stampilata de partile implicate in viitorul contract.
c)Ofertantul va face dovada faptului ca detine o autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR)pentru distribuire, reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si vehicule speciale pentru activitati aeroportuare valabil la data depunerii ofertelor. Se va prezenta copie sau copie certificata conform cu originalul dupa autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana(AACR)pentru distribuire, reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si vehicule speciale pentru activitati aeroportuare. (In conformitate cu prevederile disp art 63 Cod aerian civil si in conformitate cu Ordinul MTCT nr.2459/2006, privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar, ofertantul(ofertantii) trebuie sa fie autorizat de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru distribuire, reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si vehicule speciale pentru activitati aeroportuare.)Pentru persoanelejuridice/fizice straine se solicita un document similar eliberat de autoritatea competenta din tara respectiva, valabil la data depunerii ofertelor, in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala pe cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 7.000.000 lei.Se vor lua in considerare ultimii 3 ani pentru care a expirat obligatia de a depune bilantul contabil. La completarea valorilor in euro din cuprinsul Formularului nr.8, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se vor prezenta copii certificate conform cu originalul ale bilanturilor contabile insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, pentru anii pentru care se face dovada, sau orice alte documente care probeaza informatiile solicitate.Ofertantii din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile de calificare legate de nivelul cifrei de afaceri.Persoane fizice/juridice straine: daca in tara de rezidenta a op.ec. straini ac. doc. se depun in alte forme (spre ex.electronic) of.va depune si o decl pe propria raspundere, asupra modului de inregistrare a doc. la aut.abilitate, spacificand denumirea, adresa acestora, precum si data transmiterii. Se va completa Form.Inf. generale-Formularul nr. 8 cu cifra de afaceri exprimata in lei si euro
Modalitatea de indeplinire
La completarea valorilor in euro din cuprinsul Formularului nr.8, se va tin e cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile alin. 1 ale art. 186 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament derm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 3) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (acesta va completa- Formular 4 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind pricipalele livrari efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani, a avut cel putin un contract de furnizare a unor utilaje similare ca tip si utilitate cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri.Se va prezenta Formularul nr.15- Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani.Pentru contractul/contractele prezentat ca experienta similara se va completa formularul nr 14 experienta similara si se vor atasa documente/certificate constatatoare emise sau contrasemnate de catre beneficiar idiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat care sa contina valorea denumirea produselor furnizate.Conversia lei valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta formularul nr. 15 Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, Formular nr. 14-Experienta similara. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 (acesta va completa Declaratia de eligibilitate ? Formular 3) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a, c1 si d (acesta va completa-Formular 4 cu neincadrarea la art.181 lit. a, c1 si d), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare
Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Aut. Contr. va solicita ca asoc. sa fie legalizata numai in cazul in care of. comuna este decl. castigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrari se va prezenta un acord de asociere in forma autentica.
Modalitatea de indeplinire
Acordul de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire, prezentat si competat in conformitate cu formular nr. 11, din Sectiunea Formulare, daca este cazul.
Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Cerinta de calificare va fi indeplinita doar de furnizor. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare certificat de atestare ISO 9001:2008 sau echivalent privind managementul calitatii din seriile de standarde europene relevante, in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.10.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2013 10:00
Locul: Sediul Bursei Romane de Marfuri -Calea Chisnaului nr 27 et 1 camera 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare numita de autoritatea contractanta, expertii tehnici cooptati pe langa comisia de evaluare, persoanele imputernicite de catre participantii la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin. (4) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Caietul de sarcini, formularele si conditiile contractuale pot fi descarcate gratuit de pe SEAP, www.e-licitatie.ro, atasat anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG 34/2006 reactualizata, art. 256 ind 2, lit.a)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al RA Aeroportul Iasi
Adresa postala: Str. Moara de Vant, nr.34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700373, Romania, Tel. +40 232271590, Email: [email protected], Fax: +40 232271590, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.05.2013 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer