Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare in sistem de rate leasing financiar produs nou:,,Autospeciala PSI cu agenti complementari si echipamente de descarcerare -salvare,,


Anunt de participare (utilitati) numarul 92325/22.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL IASI
Adresa postala: Moara de Vint 34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700377, Romania, Punct(e) de contact: Maria Pislaru, Tel.0232271590, In atentia: ing.Lungu Cristian, Email: [email protected], [email protected];[email protected], Fax: 0232271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare in sistem de rate leasing financiar produs nou: , ,Autospeciala PSIcu agenti complementari si echipamente de descarcerare -salvare, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul R.A.Aeroportul Iasi, str.Moara de Vant nr.34, Iasi, Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produs nou: , ,Autospeciala PSI cu agenti complementari si echipamente de descarcerare -salvare, , insistem de rate leasing financiar pe o durata de maximum 4 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 1 buc. produs
Valoarea estimata fara TVA: 4, 041, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 4000 RON ;garantie de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat notarial inainte de datasemnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neancadrareain situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate de atestare fiscala (de la DFPL si DFPG) privind plata taxelor si impozitelor localesi a contributiilor la bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare laRegistrul Comertului;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Operatorii economici cu sediul in afara Romaniei vor depune documente similare, in conformitate cu legislatia statului in care au sediul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de autorizare( in termen de valabilitate) pentru distribuire utilaje in domeniul aeroportuar , emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana;Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si confirmarea livrarilor prin prezentarea unei recomandari din partea unui beneficiar de contract sau a unui contract similar sau a unei declaratii pe propria raspundere a operatorului economic;Autorizatie de livrareprodus ( formularul atasat la documentatie);Certificari ISO 9001-2000 producator sau echivalente UE si certificare ISO furnizor; Declaratie furnizor privind personalul tehnic calificat de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantie/postgarantie a produsului si pentru instruirea/scolarizarea personalului achizitorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie
10%
Descriere:
3.
Termen de livrare
10%
Descriere:
4.
Avantaje in perioada de garantie
10%
Descriere:
5.
Nivel dotari utilaj
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 11:00
Locul: sediul R.A.Aeroportul Iasi, str. Moara de Vant nr.34, Iasi, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, persoana desemnata de catre U.C.V.A.P. in calitate de observator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala: str.Anastasie Panu nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Email: [email protected], Fax: 0232/219660
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.Aeroportul Iasi, Comp MTA-Auto;Biroul Juridic.
Adresa postala: str.Moara de Vant nr.34 Iasi, Romania, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700377, Romania, Tel.0232/271590, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0232/271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2009 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer