Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare in sistem leasing autovehicule


Anunt de participare (utilitati) numarul 139862/20.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Adresa postala: str Unirii, bl8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 238/720356, In atentia: Andreea Nicolescu, Email: [email protected], Fax: +40 238/726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice- (CNMSI)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice( SEAP)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 213032997, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala SA
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare in sistem leasing autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul achizitorului, Buzau, str Unirii bl 8FGH
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionare autovehicule pentru parc auto Compania de Apa SA Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
34131000-4-Camionete (Rev.2)
34136100-0-Furgonete (Rev.2)
34142300-7-Autobasculante (Rev.2)
43200000-5-Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Autoturisme motorizare benzina Berlina? 9 buc;Autilitare furgonetamotorizare benzina? 15 buc Autoturism 7 locuri motorizare benzina? 1 buc ;Autoturism teren4x4 motorizare benzina- 2 bucLot 2 Autotutilitara de teren cu platforma motorizare diesel -1 buc; Autoutilitarta 7 locuri motorizare Diesel -1 buc; AutoturismBerlina motorizarebenzina -1 bucLot 3UtilajeBuldoexcavatorLot 4Autobasculanta 12 tone, motorizare Diesel
Valoarea estimata fara TVA: 579, 711.33EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare LOT 1 =1619.71 EUR; LOT 2= 962 EUR; LOT 3 = 900 EURO;LOT 4 =800 EURO valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la data limita de primire a candidaturilor. Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86 din HG 925/2006 instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari alte modalitati de plata. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Cuantumul retinut in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006: LOT 1= 1160.82 EUR;LOT 2=933.11 EUR;LOT3=854.32 EUR;LOT 4=740.97 EUR formular nr.9)NOTA: in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea, fara TVA a fiecarui contract Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: conform art.89 alin 2 din HG 925/2006 in oricare din formele prevazute in art.90 alin 1 si 3. NOTA: in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte valabile pentru toate loturileDeclaratii privind eligibilitatea Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006;Modalitatea de indeplinire: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea Formular 1;
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 Formular 2, Tertul sustinator va completa Formularul 2 bisCertificarea faptului ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Se va prezenta: Certificat de participare cu oferta independenta conform Ord 314/2006 Formular nr.3,
Evitarea conflictului de interese.Operatorul economic /subcontractantul/tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Se va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 Formular nr.4.Persoanele cu functii de decizie: Tescaru Ionel, Cristea Dumitru, Vieru Cristi, Vasii Dragomir, Nicolescu Andreea, Mircea Raluca, Vladescu Valerica, Panait Alexandrina , Stan Raluca, Bucur Sorin, Udrea Ion. cerinta valabila pentru toate loturileCodul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent cu
obiectul contractului Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: Ofertantului clasat pe locul I i se va solicita documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta valabila pentru toate loturile - declaratie privind cifra de afaceri globala - Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta valabila pentru toate loturile - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand
valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati; documente suport contracte /procese verbale de
receptie/documente echivalente prin care sa se confirmelivrarea de produse similare;se vor depune documentele solicitate in copie conform cu
originalul, original sau copie legalizata
cerinta valabila pentru toate loturile Implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatiiva prezenta: Certificat emis de organisme acreditate lanivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii conform
standardului ISO 9001:2008 sau un document echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cursul euro utilizat pentru valorile solicitate este cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Modul de departajare a ofertelor in caz de egalitate de preturi intre ofertantii clasati pe primul loc: autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederile art.256^2 din OUG 34/2006 lit a.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Publice
Adresa postala: Unirii bl 8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel. +40 238726187, Email: [email protected], Fax: +40 238726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer