Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare in sistem leasing financiar autobuze pentru transportul public urban de calatori


Anunt de participare numarul 120419/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua , nr.2, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +4 0372845.621; +4 0372845398, In atentia:  Elena Turcata/ Paula Stoian, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  +4 0372845402 sau +4 0372845406, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 12 ?Statii transportabile de monitorizare?(cod CPV: 38433200-1)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -sediul ANCOM din Mun. Bucuresti, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Cod postal: 030925.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare a 12 (douasprezece) ?Statii transportabile de monitorizare? (cod CPV: 38433200-1), avand ca obiect livrarea de echipamente si software, inclusiv prestarea de servicii privind proiectarea, instalarea si integrarea echipamentelor si software-urilor, punerea in functiune si efectuarea testelor de acceptanta pentru fiecare din cele 12 (douasprezece) statii transportabile de monitorizare, precum si instruirea utilizatorilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433200-1 - Echipament de masurare a emisiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 (douasprezece) ?Statii transportabile de monitorizare? (cod CPV: 38433200-1), in conformitate cu configuratia si cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2 : Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 104, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
160 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare: 100.000, 00 lei. Garantia de buna executie: 5% din pretul total al contractului de funizare in Lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Sursa de finantare: din venituri proprii. Plata se va efectua, in perioada 24-30/31 a lunii , prin ordin de plata. Nu se admit plati in avans sau partiale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
-Persoane juridice/fizice straine: original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 29.04.2011;
- Persoane fizice romane: original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 29.04.2011;
- Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, traduse in limba romana si legalizate, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei)ani. Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 (trei) ani unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea unor produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri si a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 10.100.000, 00 Lei, fara TVA sau 2.400.000 euro, fara TVA;
- Declaratie privind personalul de specialitate, in original, in care sa se mentioneze ca dispune de personal de specialitate suficient si competent sau al carui angajament a fost obtinut de catre ofertant in vederea indeplinirii contractului de furnizare;
- Documente edificatoare in original sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul), care sa-i ateste dreptul de a comercializa echipamentele pentru care ofertantul a depus oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Viteza de scanare - 25 KHz rezolutie de banda (in GHz/s, masurata conform ITU-R SM.1839 ) - [P2]
10%
Descriere:
3.
Display propriu si panou de comanda pentru a putea fi folosit independent in aplicatii - [P3]
5%
Descriere:
4.
Zgomot de faza - masurat la 10 kHz offset (in dBc/Hz) - [P4]
10%
Descriere:
5.
Liniaritate receptor (la intrare) - IP3 pentru banda de frecvente 20 MHz - 3 GHz (in dBm, masurat conform ITU-R SM.1837) - [P5]
10%
Descriere:
6.
Largimea de banda afisata instantaneu (in MHz) - [P6]
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/ET/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S44-072432 din 04.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2011 11:00
Locul: sediul din Bucuresti, Str. Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Cod postal 030925/etaj 4-Dept. Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprezentatnti ai ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/ DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala:  Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. +4 0372 845 257, Email:  [email protected], Fax:  +4 0372 845 402 sau +4 0372 845 406, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer