Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare incaltaminte de protectie pentru personalul aeronautic


Anunt de participare numarul 12144/27.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
STATUL MAJOR AL FORTELOR AERIENE (U.M. 01835)
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km10.5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 13686, Romania, Punct(e) de contact: Marineanu Vasilica, Tel.+40-21-3185467, In atentia: Biroului Monitorizare Contracte, Email: [email protected], Fax: +40-21-3185452, Adresa internet (URL): www.roaf.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare incaltaminte de protectie pentru personalul aeronautic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 01924 "D" Ploiesti, Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot1-Ghete zbor model unic personal aeronautic navigant;
Lot2-Ghete piele si talpa cauciuc personal aeronautic tehnic;
Lot3-Pantofi piele si talpa cauciuc personal aeronautic tehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19332100-3 - Incaltaminte pentru zbor (Rev.1)
19330000-8-Incaltaminte de protectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1-Ghete de zbor-150 perechi, diferite marimi;
Lot2-Ghete protectie personal tehnic-800 perechi, diferite marimi;
Lot3-Pantofi de protectie personal tehnic-400 perechi, diferite marimi
Valoarea estimata fara TVA: intre 210, 000 si 223, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 15.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi descalificati ofertantii care se vor incadra in prevederile art. 180 si/sau art. 181 din OuG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie deafaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi descalificati ofertantii a caror cifra medie anuala de afaceri nu este de: Minim 32.000 lei (9.576 EUR)pentru Lot1minim 152.000 lei (45.490 EUR pentruLot2Minim 40.000 lei (11.971 EUR) pentru Lot3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
-Mostra produsului
-Certificat de analiza al caracteristicilor produsului eliberat de un laborator acreditat.
Certificat pentru sistemul de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi descalificati ofertantii care: -Nu au indeplinit cel putin un contract de minim 9.400 lei (2.813EUR)pentru Lot1-;minim 45.600 lei (13.647EUR)pentru Lot2;minim 12.000 lei (3.591EUR)pentru Lot3-O pereche de incaltaminte pentru lotul ofertat-certificat de analiza care sa contina caracteristicile fizico-mecanice prevazute de specificatia tehnica.Certificatul care sa ateste implementarea unui sistem de Management al calitatii, conform standardelor din seria ISO 9000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2007 11:00
Locul: Sediul U.M. 01835 din Sos. Bucuresti-Ploiesti, Km10.5, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de operatorii economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Sunt admise oferte pentru unul sau mai multe loturi de produse dar pentru intreaga cantitate prevazuta pentru loturile respective. Nu sunt admise cantitati partiale ale loturilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Blvd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40-21-310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40-21-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, Sectia a VIII-a-Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40-21-319.16.74, Email: [email protected], Fax: +40-21-319.51.80, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Statul Major al Fortelor Aeriene (U.M. 01835)
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, Km 10.5, sector 1, Localitatea: Bcuresti, Cod postal: 13686, Romania, Tel.+40-21-3194000, int. 192, 243, Email: [email protected], Fax: +40-21-318.54.52, Adresa internet (URL): www.roaf.ro, www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2007 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer