Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare incaltaminte pentru munte HR


Anunt de participare numarul 137448/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: DIRECTIA SILVICA HARGHITA str Marton Aron nr.78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA HARGHITA
Adresa postala: str Marton Aron nr 78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.silvahr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA HARGHITA
Adresa postala: str Marton Aron nr 78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.silvahr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA HARGHITA
Adresa postala: str Marton Aron nr 78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Punct(e) de contact: Fancsali Gabor, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www.silvahr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIA AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare incaltaminte pentru munte HR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: D.S. Harghita,
O.S. Tulghes, Borsec, Toplita, Miercurea Ciuc, Homorod
SPPP Gheorgheni
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare incaltaminte pentru muntepentru personalul de teren , de birou barbati si de birou femei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18823000-4 - Incaltaminte pentru munte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, Lot nr 1- incaltaminte de munte (iarna) personal de teren 145 buc, Lot nr.2- incaltaminte de munte (iarna) personal de birou barbati 51 buc, Lot nr.3- incaltaminte iarna personal de birou femei 36 buc, Dupa caz, valoarea estimata fara TVA : Lot 1 59450 Lei, Lot 2-20400 lei, Lot 3-14400 leiTotal 94250
Valoarea estimata fara TVA: 94, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Total 943 lei din care pe loturi, Lot nr.1-595 lei, Lot nr. 2- 204 lei, Lot nr. 3- 144 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limitade depunere a ofertelor ofertelor.Forma de constituire a gantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura emisa de o banca (Formular nr.2)- printr-un instrument de garantie emis de o societate de asigurari-ordin de plata in contul autoritatii contractante contul RO 38RZBR0000060000327472 deschis la Banca Raiffeisen M Ciuc, vizat de banca sau- Lichiditati depuse la caseria autoritatii contractante, conform legilor in vigoareLa data deschiderii ofertelor suma constituita ca si garantie de participare trebuie sa fie inregistrata in contul autoritatii contractanteEliberarea garantiei de participare se va face conform H.G. 925/2006 art.88 alin (1) pentru ofertantul castigator, art.88, alin.(2) pentru ofertantii care nu au fost declarati castigatori. Operatorii economici avand obligativitatea completarii formularului nr.12Garantia se retine in cazurile ce se incadreaza in prevederile art.87 din HG 925/2006. Daxca este cazul se va prezenta Declaratia privindincadrarea intreprinderii incategoria intreprinderi mici si mijlociu, intocmite confor Lege nr 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, la vedere daca este cazul pentru constituirea a numai 50% din garantia de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii al Regiei Nationale a Padurilor Romsilva Directia Silvica Harghita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta obligatorie: completare formular nr.6Cerinta obligatorie: completare formular nr.8
Cerinta obligatorie: completare formular nr.7
Cerinte obligatorii:
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independent
-Certificat de atestare fiscala, emis de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul consolidat al statului, luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la data: luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent (formular nr.13)
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.14), Pentru persoanele ce detin functie de decizie in cadrul AC, precum si persoanele implicate in procedura de achizitie publica. ing. Catalin Mutica director, ec. Virag Maria director economicing. Abraham Istvan director tehnic, ing Miklos Stefan, ing Rafain Ildiko, Cont. Madar Klara, ingFancsali Gabor si cj Baciu Ionela Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ORC original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform art.5 alin.1din Ord ANRMAP nr.509/2011
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata
Persoane juridice/fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Cerinta obligatorie: Se vor prezenta mostre din fiecare produs in parte, prin care se confirma cerintelecu prevederile caietului de sarcini. Mostrele vor consta in prezentarea modelelorLot 1, Lot 2, Lot 3 considerate corespunzatoare cerintelor impuse
Mostrele vor fi restituite dupa livrare. Retinerea lor este necesara pentru a le compara cu loturile livrate.
Informatii privind capacitatea tehnica: Prezentare formular ?Lista principalelor livraride produse in ultimii trei ani?. (formular 9)Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara Pretul ofertei fara TVACalculul punctajului acordat pentru propunerea financiara1. 100 puncte pentru oferta financiara cu valoarea totala cea mai scazutaPentru restul ofertelor financiare punctajul se acorda prin raportare la cea mai buna oferta si se calculeaza astfel ?pretul minim/pretul ofertat in care : Pretul minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic.Pretul ofertat este pretul ofertei evaluate
2.
Calitatea produsului
60%
Descriere: Calitatea produsului- calitatea materialului si a produsului 100 de puncte: 60 puncte pentru materialele folosite conform caietului de sarcini .Se scad cate 20 puncte pentru fiecare inlocuitor admis prin caietul de sarcini . Algoritm; 60 puncte - nr. inlocuitor x 20 puncte: 40 puncte pentru calitatea executieiSe scad cate 5 puncte pentru urmatoarele clasari Algoritm40 puncte -(loc -1) x 5 puncte
3.
Termenul de livrare
10%
Descriere: Termenul de livrare100 puncte pentru propunerea termenului cel mai scurtSe scad cate 20 puncte pentru termenii urmatoriTermen minim de livrare: 2 saptamani de la semnarea contractuluiTermen maxim de livrare: 6 saptamani de la semnarea contractuluiPentru termenele mai mici de 2 saptamani nu se acorda puncte in plus. Termenele care depasesc 6 saptamani sunt declarate neconforme
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1987/17.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de autoritatea ofertanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse proprii al Directiei Silvice HarghitaModul de departajare a ofertelor cu pret egal, in urma solicitarii din partea comisiei de evaluare a ofertelor, ofertantii vor depune noi oferte financiare, sigilate in plic.Documentatia de atribuire numarul 43152/2012Documentatia a fost verificata si respinsa in data 25.06.2012
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Harghita
Adresa postala: str. Marton Aron nr.78 Jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530211, Romania, Tel. +40 266313222, Email: [email protected], Fax: +40 266312679, Adresa internet (URL): www. silvahr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer