Licitatie Publica - furnizare incaltaminte si accesorii la imbracaminte la DS Sibiu
Anunt de participare numarul 140691/23.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatare forestiera
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare incaltaminte si accesorii la imbracaminte la DS Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
bocanci pentru personal de birou, bocanci pentru personal silvic, pantofi pentru femei, pantofi barbati, serviete, genti pentru personal silvic, curele de pantalon
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18823000-4 - Incaltaminte pentru munte (Rev.2)
18813300-4-Incaltaminte de oras (Rev.2)
18939000-0-Genti de mana (Rev.2)
19212510-3-Curele (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. crtDenumireUM Cantitate
1 Bocanci din piele pentru personal silvic de teren buc 193
2 Bocanci din piele pentru personal silvic de birou buc 70
3 Pantofi pers.nesilvic barbatibuc 20
4Pantofi pers.nesilvic femeibuc23
5 Geanta serviciu pentru personal silvic de teren( tolba) buc 193
6 Servieta personal silvic birou femeibuc 33
7 Servieta personal silvic birou barbatibuc68
8 Curea pantaloni personal silvicbuc 306
Valoarea estimata fara TVA: 200, 016RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de: 2100 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin. (1) din HG 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ex: (ordin de plata, fila cec) -art. 86 alin(5)garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. conturi: RO65RZBR0000060001392143 ? Raiffeisen Bank Sibiu. -art. 86 alin(6) din HG 925/2006-dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;Din grantia de participare i se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prezentate la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica).5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in conf. cu preved. art. 9 din ordinulANRMAP nr. 509/2011. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Se solicita : depunerea certificatului de atestare fiscala..
6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in conf. cu preved. art. 9 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Se solicita : depunerea certificatului de taxe si impozite locale.
9-Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Se solicita: daca este cazul, completarea formularului A si anexele acestuia pentru dovedirea incadrarii ofertantului in categoria respectivaDepunerea documentelor se va face in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".(2)Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3)Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). Pentru dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale sesolicita: 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul? , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depuneii ofertelor. Obiectul de activitate, cod CAEN inscris in certificatul constatator trebuie sa aiba corespondenta cu obiectul contractului ce se va atribui.2. Persoane juridice/fizice straine
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu sesolicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
S-a solicitat:
1. formularul ( daca este cazul) : ?Informatii privind asocierea?( oferta comuna)
prezentare acord de asociere intre membrii grupului.S-a solicitat prezentul formular deoarece: In cazul unui grup de operatori economici care depun in comun o oferta, cerintele obligatorii privind situatia personala si capacitate de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare operator economic in parte, iar cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara respectiv capacitatea tehnica si /sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii grupului respectiv, cu mentiunea ca in cazul cerintelor privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala acestea se indeplinesc individual.
2. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Se va prezenta doar daca este cazul: "Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora". S-a solicitat prezentul formular deoarece in cazul in care un ofertant doreste sa subcontracteze parti din contract autoritatea contractanta trebuie sa cunoasca date despre acestia.
3. Mostre de materiale si produse finitea caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
Sesolicita: depunerea de mostre materiale siproduse finite pentru toate cele 8 categorii de produse( cate 1 buc) in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului. Toate mostrele se vor depune odata cu depunerea ofertei la sediul Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2012 12:00
Locul: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii nr. 140
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006). Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are oblig. de a prezenta / completa certificatele / documentele care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf.art.11, alin.5 din HG 925 / 2006). Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului. 2. Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale modalitatea de departajare este factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare( pretul). Modalitatea de departajare a ofertelor ce au obtinut punctaje egale pentru acest factor de evaluare este urmatoarea: autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc cu punctaje egale sa faca o noua oferta de pret. Oferta se va transmite in plic inchis. Va fi declarat castigator ofertantul ce a oferit cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Sibiu ? Oficiul Juridic
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 10:12