Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare incarcatoare frontale


Anunt de participare numarul 53637/27.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONAL APELE ROMANE -DIRECTIA APELOR MURES
Adresa postala: TIRGU MURES str. Koteles Samuel nr. 33 jud. Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF SOMOGYI, Tel.0265260289, Email: [email protected], Fax: 0265264290, 0265267955, Adresa internet (URL): www.directiaapelormures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodararea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare incarcatoare frontale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sirectia Apelor Mures Baza de productiestr. Barajului nr. 13 jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se voe acfizitiona incarcatoare cu bena frontala fara cupa intoarsa -2 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522520-5 - Incarcatoare cu bena frontala fara cupa intoarsa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 260, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare licitatie 15000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din surse proprii - leasingcu avansde 140000 lei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate, , decl privind neincadrare in preved.art.180 si 181 din OUG34/2006, certificate constatatoare privind impozitele si taxele localecatre statsi contrib. privindasig soc. de statsi a pensiei suplim., certificat emisde Oficiul RegistruluiComertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2007, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 animin. 1000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, experienta similara cf.doc. de atribuire, recomandari din partea altor beneficiari , ISO90001/2001 sau echivalent , declaratie privindpersonalul tehnic, dotatrea tehnica declaratii privind prot. mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Scris de int. trim. pe fax0265 265264290 cu o zi avans , plata cu O.P. cont Trez Tg.M.RO98TREZ4765025XXX008475 SAU cash la cas.RO 23719936
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
prioada de valabilitate a garantiei este de 90 zilede la data deschiderii ofertelor
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 11:00
Locul: Sediul D.A.Mures str. Koteles Samuel nr. 33 etaj Isecretariat - biroul directorului tehnic ora 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluarea ofertelor precum si pers. imputerniciteai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Tg. Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265 269199, Fax: 0265 265210
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenullimita pentru depunereacontestatiiloreste de 10 zilede la data luarii la cunostintade catre contestatordespre un actal aut. contr. pe careacesta il consideranelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul JuridicD.A. Mures
Adresa postala: str. Koteles Samuel nr. 33, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540075, Romania, Tel.0265 260289, 264289, Email: [email protected], Fax: 02650265059, Adresa internet (URL): www.directiaapelormures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2008 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer