Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Incarcator frontal - 1 buc


Anunt de participare numarul 73375/10.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Caransebes (Consiliul Local al Municipiului Caransebes)
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1, Localitatea: Caransebes, Cod postal: 325400, Romania, Punct(e) de contact: Viorica Georgescu, Tel.0255 514885, Email: [email protected], Fax: 0255 515139, Adresa internet (URL): www.primaria-caransebes.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Incarcator frontal - 1 buc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Caransebes, Piata Revolutiei nr.1, judetul Caras Severin.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare1 buc. incarcator frontal utilizat pentru:
-incarcarea deseurilor colectate selectiv;
-transportul refuzurilor de la sortare catre depozit;
-manevrarea materialelor reciclabile de la platforma de sortare catre presa de balotare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42410000-3 - Echipamente de ridicare si de manipulare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare1 buc. incarcator frontal utilizat pentru:
-incarcarea deseurilor colectate selectiv;
-transportul refuzurilor de la sortare catre depozit;
-manevrarea materialelor reciclabile de la platforma de sortare catre presa de balotare
Valoarea estimata fara TVA: 471, 944RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantia de participare: 8000 lei, se constiuie prin scr.de garantie banc.( anexa 9).-in original-garantia de buna executie 5%din val contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin programul PHARE CES 2004 Schema pentru proiectele mici de gestionare a deseurilor-faza extinsa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocieresau subcontractare conform art.44 si art.45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea(completare anexa 1 sectiunea formulare); declaratie privind calitatea de participant la procedura(completare anexa 2); completare declaratia de neincadrare in art.181 din OUG 34/2006 ( completare anexa 3); Certificat unic de inregistrare (copie) ; Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata ;Pentru furnizori se solicita autorizarea din partea producatorului (completare anexa 4).Prezentare certificate fiscale tip emise de organismele competente cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei privind plata obligatiilor fata de : bugetul de stat si bugetele locale.Pentru persoanele juridice/fizice straine: :documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare , ori apartenenta din punct de vedere profesional (Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, autorizatie de functionare sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Bilantul contabil pe anul 2007 vizat si inregistrat de organul competent.Completare formular Informatii generale (anexa 5).Se solicita completare anexa 12 (centralizator de preturi)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 1200000 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (completare formular anexa 6);
-Prezentarea a 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 400000 lei .Pentru fiecare contract prezentat se solicita recomandare din partea beneficiarului.(completare formular anexa 7);Se solicita completare formular anexa 8: declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere, prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului.Prezentarea unui specialist care sa instruiasca angajatii care vor lucra cu utilajul.
-Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent. In conf.cu art.188 alin.1, se solicita completare formular anexa 10.Odata cu livrarea produsului se va prezenta : autorizatia de livrare si certificatul de origine
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de livrare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei Caransebes, Piata Revolutiei nr.1 judetul Caras Severin
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2009 10:00
Locul: Primaria municipiului Caransebes, Piata Revolutiei nr.1 , judetul Caras Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, neprezentarea acestora nu conditioneaza desfasurarea licitatiei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare din programul PHARE CES 2004 Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionarea deseurilor-faza extinsa
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Caras Severin
Adresa postala: Strada Horea nr.2-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania, Tel.0255213592
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Caransebes
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Caransebes, Cod postal: 325400, Romania, Tel.0255/514885, Fax: 0255/515139
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2009 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer