Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare incarcator frontal pe pneuri si buldozer pe senile


Anunt de participare numarul 112165/27.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
NOVARA T IMPEX SRL
Adresa postala:  Str Primaverii, Nr 35, Craiova, judetul Dolj, Romania, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200000, Romania, Punct(e) de contact:  viorica tomescu, Tel. 0720543543, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.novara.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: CAEN 4120 - Lucrari de constructii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare incarcator frontal pe pneuri si buldozer pe senile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str Primaverii, Nr 35, Craiova, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de: Furnizare incarcator frontal pe pneuri si buldozer pe senile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43300000-6 - Masini si echipament de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1incarcator frontal pe pneuri1 buldozer pe senile
Valoarea estimata fara TVA: 984, 055.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEIGARANTIE PARTICIPARE LICITATIE 18000 RON GARANTIE BUNA EXECUTIE 10% (50% pt IMM) fara TVA din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEIVENITURI DIN SURSE PROPRII SC NOVARA T IMPEX SRL SI PPROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL"CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE"AXA PRIORITARA I-
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea declaratiei privind eligibilitatea prin completarea formularului 2 din Sectiunea Formulare ? in originalAutoritatea contractanta solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta prin completarea formularului 3 din Sectiunea Formulare ? in original;Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatului unic de inregistrare ? in copie;Autoritatea contractanta solicita prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( sau echivalentul, in cazul societatilor straine) in original sau in copie legalizata;Autoritatea contractanta solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat (valabil la data deschiderii ofertelor), eliberat de D.G.F.P. ? Administratia Finantelor Publice (original sau copie legalizata), sau similar pentru persoane juridice straine;
Autoritatea contractanta solicita prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale (valabil la data deschiderii ofertelor) eliberat de primarie (original sau copie legalizata), sau similar pentru persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita prezentarea bilantului contabil pe anul 2009, vizat de autoritatile competente in domeniu (copie);Autoritatea contractanta solicita prezentarea Fisei de informatii generale;
Autoritatea contractanta solicita prezentarea declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani, formular B2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? formular 7
Recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au furnizat produse similare ? mai multe.
Angajament privind activitatea de service Ofertantul va completa o declaratie privind activitatea de service conform Formularul nr. 8
Declaratie existenta unitate service in Craiova
Angajament privind respectarea clauzelor contractuale Ofertantul va completa o declaratie privind respectarea clauzelor contractuale conform Formularul nr. 9
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la producator pentru produselor ofertate (Documente emise de organisme acreditate gen ISO, licente de fabricatie) in termen de valabilitate ? copie ?
Autorizatie privind livrarea produselor in termen de valabilitate ? copie ?
Certificat de origine UE in termen de valabilitate ? copie ?
Marcaj CE in termen de valabilitate ? copie ?
Atestat tehnic de la producator in termen de valabilitate ? copie ?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.04.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 16:30
Locul: SC SC NOVARA T IMPEX SRL, Str Primaverii, Nr 35, Craiova, judetul Dolj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cf. art. 33(2)/HG925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VENITURI DIN SURSE PROPRII SC NOVARA T IMPEX SRL SI PPROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL"CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE"AXA PRIORITARA I-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILORAdresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sect. 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.0213104641 , Email: [email protected], Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala:  TRIBUNALUL DOLJAdresa postala: Str. Brestei nr. 12, Localitatea: Craiova , Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251-418612, 0251-419851, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251418612
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Aprovizionare al SC SC NOVARA T IMPEX SRL
Adresa postala:  Biroul Aprovizionare al SC SC NOVARA T IMPEX SRLAdresa postala: Str Primaverii, Nr 35, Craiova, judetul Dolj, Romania, Telefon: 0251/594.025, 0251/434.101, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200102, Romania, Tel. 0251594025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer