Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, inclusiv montare, indicatoare rutiere, parapeti metalici pe reteaua de dr.jud.din jud.SM


Anunt de participare numarul 143621/14.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Nagy Adalbert, Tel. +40 261805132, Email: [email protected], Fax: +40 261713589, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Nagy Adalbert, Tel. +40 261805132, Fax: +40 261713589, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Judetului Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, inclusiv montare, indicatoare rutiere, parapeti metalici pe reteaua de dr.jud.din jud.SM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Reteaua drumurilor judetene din judetul Satu Mare, prezentata in Anexanr. 1 la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 316, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru are ca si scop sporirea sigurantei circulatiei pe drumurile judetene din judetul Satu Mare, prin montarea de indicatoare rutiere, parapeti metalici.
Durata acordului-cadru: 24 luni, dupa cum urmeaza: - in anul 2013 ? 5 luni;
- in anul 2014 ? 12 luni;
- in anul 2015 ? 7 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34992200-9 - Indicatoare rutiere (Rev.2)
34928110-2-Parapete rutiere (Rev.2)
45233290-8-Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul, dupa cum urmeaza:
Furnizare, inclusiv montare indicatoare rutiere, parape?i metalici pe re?eaua de drumuri jude?ene din jude?ul Satu Mare, conform anexei nr.2 la caietul de sarcini, dupa cum urmeaza:
Cantitatile maxime estimate, pe intreaga durata de derulare a acordului ? cadru, sunt prezentate in Anexa nr.2 la caietul de sarcini - valoare estimata: 2.316.600 lei fara TVA.
Cantitatile minime estimate, pe intreaga durata de derulare a acordului - cadru, sunt cele aferente realizarii a 1 buc. indicator rutier dintre cele prezentate in Anexa nr.2 la caietul de sarcini - valoare estimata: 170 lei fara TVA.
Cantitatile maxime estimate, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt de 50% din cele prezentate in Anexa nr.2 la caietul de sarcini - valoare estimata: 1.158.300 lei fara TVA.
Cantitatile minime estimate care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt cele aferente realizarii a 1 buc. indicator rutier dintre celeprezentate in Anexa nr.2 la caietul de sarcini - valoare estimata: 170 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 316, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 46.000 leib) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data limita de depunere a oferteic) Forma de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform Formular A - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;
- Virament bancar in contul Judetului Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr.RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal: 3897378, care va purta viza bancii, obligatoriu.d) In cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazuta la art. 278ยน, alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 6.096, 60 lei in cazurile prevazute la alin.(2) si (5) ale aceluiasi articol.Se va completa Formular AEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVASe constituie prin: a.) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform Formular B - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, avand durata de valabilitate cel putin egala cu durata de livrare si montare la care se adauga perioada garantiei de buna executie, plus o perioada de 45 de zile.b.) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.c.) Daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat al Judetului Satu Mare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA:
Formularele solicitate se vor depune in original.
Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana).Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
1.Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 2 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 3 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181, lit.a, c' si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr.34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare
Ofertantul va depune: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art.692 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Riedl Rudolf, Crasnai Mihaela Elena Ana, Mandrut Marius Vasile, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Dragos Mihaela Alina, Goia Mihaela Ileana, Seres Ioan, Faur Marcel Vasile, Nagy Adalbert, Bota Alexandru Mihai, Dobran Anca Delia, Ardelean Ciprian George, Bran Ioana, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Buzgau Oliviu Aurel, Ciocan Vasile, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Lazar Daliana Stefania, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca loan, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pinter Jozsef, Riscau Gheorghe, Rus loan, Rusu Grigore Mihail, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Veres Istvan, Viman Ioan Vasile.
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Ofertantul va depune: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. 1. Certificat constatator, emis de ONRC
Persoane juridice/fizice romane: Ofertantul va depune:
-Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
- Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator depus sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentePersoane fizice romane: Ofertantul va depune: Autorizatia de functionare PFA.Persoane juridice/fizice straine:
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
-Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in documentele edificatoare depuse sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: - Ofertantului desemnat castigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei;Ofertantul va depune: 1.1 Fisa de informatii generale conform Formularului 6 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
1.2 Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, pentru anii: Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 Lei.Pentru anul 2012, operatorul economic va prezenta, orice alte documente echivalente.Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro, la cursul Leu/Euro mediu comunicat de BNR.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data depunerii ofertei.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor furnizari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul va depune: 1.1 Declaratie privind lista principalelor furnizari similare efectuate in ultimii 3 ani, conform Formularului 9 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.1.2 Certificate/documente care sa confirme livrarea produselor pentru 1 (un) contract similar.
Nota:
Conversia in Lei a valorii contractului se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost executate lucrarile, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, pentru anul/anii indeplinirii contractului, respectiv: Anul 2010:1 Euro =4, 2099 Lei;
Anul 2011:1 Euro =4, 2379 Lei;
Anul 2012:1 Euro =4, 4560 LeiDupa caz, fiecare asociat, este obligat sa prezinte aceste declaratie.
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - Formularul 10 din Sectiunea III a documentatiei de atribuireNota:
- Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii.
3. Lista cu personalul angajat, conform Formularului 14 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, insotita de CV-urile persoanei responsabile cu indeplinirea contractului si a persoanei responsabile cu calitatea.
Ofertantul va depune:
- CV-uri semnate in original pentru persoana responsabila cu indeplinirea contractului si pentru persoana responsabila cu calitatea.
- decizia de numire sau atestatul CQ in domeniullucrari de drumuri, emis de un organ competent in domeniu, valabila la data limita de depunere a ofertelor pentru persoana responsabila cu calitatea.
4. Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Ofertantul va depune:
4.1 Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 7, precum si Anexa la Formularul 7 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Nota: Daca este cazul
5.Alte cerinte:
Precizari privind asocierea
- in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
- unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata facturilor aferente lucrarilor se va face catre liderul asociatiei;
- ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului.Ofertantul va depune:
5.1 Formularul 8 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea III ?Formulare? a documentatiei de atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii, daca este cazul.Nota:
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art.44 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
1. Standarde de asigurare a calitatii - certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.Note:
1.In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3. Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
6. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de catre un traducator autorizat.
2. Standarde de protectia mediului - certificat ISO 14001 in sau orice alte documente echivalente.
Ofertantul va depune urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului in domeniul ce face obiectul prezentei proceduri, respectiv ISO 14001 sau echivalent.Note:
1.In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3. Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor privind protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
6. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de catre un traducator autorizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul 9Formularul 10Formularul 14Formularul 7 si Anexa la Formularul 7Formularul 8Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalentCertificatul ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu Manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP , in cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu acelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: Ofertantilor, care au prezentat acelasi pret, li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare. Se repeta solicitarea pana la departajarea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 alin.(l) lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261805154, Fax: +40 261713072, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer