Licitatie Publica - Furnizare ingrasaminte azotate fosfatice, insecticide, erbicide, fungicide, rodenticide
Anunt de participare numarul 72846/03.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: PETRISOR VICA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Prin Directia Silvica Tg Mures
Adresa postala: str. Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, In atentia: dl. StainboK Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265-264447, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Tg Mures
Adresa postala: str. Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, In atentia: dl. StainboK Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265-264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Tg Mures
Adresa postala: str. Enescu, nr.6, ,Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, In atentia: dl. StainboK Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265-264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare ingrasaminte azotate fosfatice, insecticide, erbicide, fungicide, rodenticide
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Subunitatilor din cadrul Directiei Silvice Tg. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ingrasaminte azotate fosfatice cu microelemente si fara microelemente, insecticide pt combataerea daunatorilor din silvicultura, erbicide pt combataerea plantelor mono si dicotiledonate etc, fungicide pt combaterea fusariozei si a altor ciuperci, rodenticide - momeli toxice pentru combaterea rozatoarelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
24422000-8-Ingrasaminte chimice fosfatice (Rev.2)
24452000-7-Insecticide (Rev.2)
24453000-4-Erbicide (Rev.2)
24456000-5-Rodenticide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ingrasaminte azotate- 1t, Ingrasaminte fosfatice -11, 2t, ingrasaminte MPK cu microelemente-1300 kg, erbicide-105 l, insecticide-1750 kg, fungicide -116 kg, momeli toxice-25 kg
Valoarea estimata fara TVA: 111, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1112 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, cu OP sau virament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conf. art 44 alin.1 si 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, declaratii privind eligibilitatea, decla. privind calitatea de participant la procedura, decl. neincadrarea la art181 din OUG 34/2006, dovada platii taxelor la bugetul general consolidat, dovada platii taxelor la unitatea administrativ teritoriala, certif constat ORC, certf. de inreg emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarrea ciferei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, autorizatie de punere pe piata a produsului vizata la zi, omologari sau echivalente, documente care atesta respectarea standardelor de calitate din gama ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1581/17.02.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: descarcare din SEAP sau cu numerar la caseria unitatii, OP in cont RO23BRDE270SV03048642700 BRD Tg Mures, RO1590120
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2009 09:00
Locul: Sediul D.S. Tg. Mures, str. Enescu, nr.6 loc Tg. Mures , et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
administratorii firmelor sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Tg. Mures
Adresa postala: str. Justitiei, nr.1, ,Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-263694, Email: [email protected], Fax: 0265-269199
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al DS Tg. Mures
Adresa postala: str. Enescu, nr.6, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540052, Romania, Tel.0265-250074, Email: [email protected], Fax: 0265-264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2009 08:12