Licitatie Publica - FURNIZARE INGRASAMINTE CHIMICE
Anunt de participare numarul 133006/10.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005-229, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Nationala a Padurilor - ROMSILVA prin Directia Silvica Constanta
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu nr. 250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Constanta, Tel. +40 241611035, In atentia: Ing. Maria Stamate, Email: [email protected], Fax: +40 241615871
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Nationala a Padurilor - ROMSILVA prin Directia Silvica Constanta
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu nr.250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Constanta, Tel. +40 241611035, In atentia: Constantin Ancuta, Email: [email protected], Fax: +40 241615871
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Nationala a Padurilor - ROMSILVA prin Directia Silvica Constanta
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu nr.250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Constanta, Tel. +40 241611035, In atentia: Daniela Raduleanu, Email: [email protected], Fax: +40 241615871
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE INGRASAMINTE CHIMICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: HERGHELIA MANGALIA SI PEPINIERA AGIGEA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INGRASAMINTE CHIMICE AZOTATE SI COMPLEXE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
24440000-0-Diverse tipuri de ingrasaminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24500 KG INGRASAMINTE AZOTOASE 33.5%
5900 KG INGRASAMINTE COMPLEXE npk 20-20-0
Valoarea estimata fara TVA: 55, 810RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1000 LEI. Perioada de valabilitate: 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul: RO54BRDE140SV09398041400 deschis la B.R.D. Constanta - suc. Al. Lapusneanu. (cod fiscal: 13822119). Garantia de participare se poate retine conform art. 87, alin. (1) din H.G. 925/2006. Restituirea garantiei: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantilor a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, sau in cel mult 3 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a unei contestatii, in cazul in care procedura este anulata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006; persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind prezenta achizitie sunt: Ing. Neagu Valentin, Ec. Radus Carmen, Ing. Stamate Maria, Ing. Caragheorghe Gheorghe, Cons. Jur. Buzoianu Mariana, Tehn. Ancuta Constantin. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii: se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa de catre fiecare subcontractant formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Subcontractantii care vor indeplini mai mult de 10% din contract, in exprimare valorica, vor trebui sa prezinte formularul , ,Informatii generale? completat cu propriile date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2012 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Constanta, Constanta, Bd. I.C. Bratianu nr.250, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitate de departajare a ofertelor cu acelasi pret: In situatia in care doi sau mai multi ofertanti prezinta oferte cu acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia nationala a Padurilor - ROMSILVA prin Directia Silvica Constanta, compartimentul juridic
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu nr.250, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900316, Romania, Tel. +40 241611035, Email: [email protected], Fax: +40 241615871
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 14:35