Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare insecticide si fungicide


Anunt de participare numarul 142743/26.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: STR P-TA EROII REVOLUTIEI , NR 12, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ING SERBA SEVER, Fax: +40 0261717306
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: STR P-TA EROII REVOLUTIEI , NR 12, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ING SERBA SEVER, Fax: +40 0261717306
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: STR P-TA EROII REVOLUTIEI , NR 12, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ING SERBA SEVER, Fax: +40 0261717306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare insecticide si fungicide
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de insecticide si fungicide pentru D.S. Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452000-7 - Insecticide (Rev.2)
24457000-2-Fungicide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati - Conform Caietului de Sarcini ?
Valoarea estimata a tuturor produselor care urmeaza sa fie contractate este de:
Lot 1 ? Insecticide ? cantitati conform anexei 1 la caietul de sarcini = 42 380 lei
Lot 2 ? Fungicide ? cantitati conform anexei 2 la caietul de sarcini =3 100 lei,
,
TOTAL valoare estimata fara TVA?45 480 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 45, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cerinta obligatorie: Cuantumul garantiei de participare: 1% din valoarea estimata a lotului: Lot 1 ? 424, 8 lei;Lot 2 ? 31lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Se va constitui prin virament bancar in contul RO97RZBR0000060002935419 ?deschis laRaiffeisen Bank Satu Mare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, sau numerar la casieria Directiei Silvice Satu Mare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii transmise de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante Cerere de restituire a garantiei de participare din sectiunea Formulare cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."(conf.art.11, alin.(4) din H.G.925/2006).
Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cind primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare. (conf.art.11, alin.(5) din H.G.925/2006).- completarea formularului"Informatii generale"
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- documente din care sa rezulte neicadrarea in prevederile art 180 din OGU 34/2006
- documente din care sa rezulte neicadrarea in prevederile art 181 din OGU 34/2006
- declaratie privind neicadrarea in prevederile art 69 ind 1 din OUG 34/2006 ( Persoanele cu functie de decizie din cadrul Directiei Silvice Satu Mare sunt: ing. Ster Sever ? director, ec. Ceica Monica ? director economic, ing.Trella Adrian , ec.Trella Sanda-ing.Osan Cosmin-, c.j.Filip Gheorghe-, ec Spatariu Rodica , ing.Serba Sever- ing Avram Calin, ing Balogh Sandor , ing Osan Vasile , ing Tartan Vasile, ing Pop Crsistian, ing Hepcal Vasile
)
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevedrile art 1 din Ordinul 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P Cerinta obligatorie: Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire
Documente obligatorii:
Se va atasa in original , copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului . Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica: Prezentare formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ; In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentare formular ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani ; In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1097/11.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 10:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Satu Mare, loc.Satu Mare, P-ta Eroii Revolutiei, nr.12, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor, pentru departajare, o noua propunere financiara care va fi depusa la o data si o ora stabilita ulterior, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In aceasta situatie pretul prezentat in noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Satu Mare
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, Fax: +40 0261717306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2013 17:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer