Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare ?INSEMNE DE CERTIFICARE A CALITATII VINURILOR DOC?


Anunt de participare numarul 134907/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL VIEI SI PRODUSELOR VITIVINICOLE
Adresa postala: soseaua iancului nr. 49, sector 2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021719, Romania, Punct(e) de contact: vasile eugen nicolau, Tel. +40 212505097 / 0752100990, Email: [email protected], Fax: +40 212505098, Adresa internet (URL): www.onvpv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
OFICIUL NATIONAL AL VIEI SI PRODUSELOR VITIVINICOLE (ONVPV)
Activitate (activitati)
Altele: OFICIUL NATIONAL AL VIEI SI PRODUSELOR VITIVINICOLE (ONVPV)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare ?INSEMNE DE CERTIFICARE A CALITATII VINURILOR DOC?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Soseaua Iancului, nr. 49, Sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 632, 245RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate anual, valoarea celui mai mare contract subsecvent este 1200000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ?INSEMNE DE CERTIFICARE A CALITATII VINURILOR DOC?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192800-9 - Etichete autocolante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 632, 245RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- cuantum: 50.000 RON- perioada de valabilitate: 90 de zile de la primirea ofertei- Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr.925/2006, art 86. Garantia de participare se poate constitui si prindepunereaunui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditiaconfirmarii acestora de catre banca pana la data deschideriiofertelor.In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatoriieconomici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, inconformitate cu art. 278^1 lit. d) din O.U.G. 34/2006. In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara - deschisa de la o banca de pe teritoriul Romaniei sau de la o banca straina cu corespondent in Romania (se va prezenta corespondentul) si va fi prezentata in original. (Formular 8 ? Document obligatoriu 16) Cuantumul Garantiei de buna execu?ie va fi de 5% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului de furnizare care urmeaza sa fie atribuit sunt constituite din surse de finantare integral din venituri integral proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-Se solicita o Declaratie pe proprie raspundere (Formular 1 ? Document obligatoriu 1)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006(Formular 2 ? Document obligatoriu 2)
Certificat de participare cu oferta independenta
Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, prezentat in termen de valabilitate (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) (Document obligatoriu 3)
Se solicita Certificatul de cazierul fiscal (Document obligatoriu 4)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (persoanele cu functie de decizie sunt: Axente Dan - director, Vasile Nicolau, rebigan Cristina , Violeta Stoicescu , Mirela Rosu, Camelia Micu) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: a) domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedurainsolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. (Document obligatoriu 5). Autoriatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atrib, de a prez. documentul in original/copie legalizata, in cazul in care a fost depusa o copie conf. cu originalul.
Documente documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). (Document obligatoriu 5)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a). Bilantul contabil pe anii 2008, 2009, 2010 sau dupa caz 2011
cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010 sau dupa caz, 2011) trebuie sa fie de minim: 12000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
Certificarea sistemului de asigurare a managementului calitatii ISO 9000 / 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret (n)) x punctaj maxim alocat.
2.
Termen de livrare
30%
Descriere: a) pentru cel mai mic termen de livrare, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru un termen mai mare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctaj maxim alocat.
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 12:00
Locul: ONVPV, sos.iancului, nr.49, sect2, bucuresti, in sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite sa participe la deschiderea ofertelor vor prezenta imputernicire nominala din partea operatorului economic, precum si copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale se va face prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL NATIONAL AL VIEI SI PRODUSELOR VITIVINICOLE (ONVPV)
Adresa postala: Soseaua Iancului, nr. 49, Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021719, Romania, Tel. +40 212505097, Fax: +40 212505098, Adresa internet (URL): www.onvpv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2012 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer