Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, instalare, punere in functiune echipamente medicale


Anunt de participare numarul 141555/23.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala - O.R.L. Prof. Dr. D. Hociota
Adresa postala: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050751, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 214100982, Email: [email protected], Fax: +40 214100278, Adresa internet (URL): www.ifacforl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, instalare, punere in functiune echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 364, 261 si 18, 610, 078RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare; valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 13122457lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, instalare, punere in functiune Echipamente Medicale la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare, instalare, punere in functiune echipamente medicale conform cantitatilor minime si maxime si specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 364, 261 si 18, 610, 078RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 300.000 lei.Reducere 50% pentru IMM-uri definite cf Legii 346/2004.Pentru a beneficia de reducerea de 50%, ofertantul va prezenta odata cu garantia de participare si actul doveditor cf art.7din L346/2004, respective, Formularul?Declaratie privind garantia de participare in calitate de IMM(50% din valoarea ei)si nu face dovada ca e IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa.Pentru a se putea prevala de prevederile art.16, alin.2 din incadrarea in categoria IMM??Anexa 1 la L346/2004. Obs. In cazul in care ofertantul a constituit L346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art.86din HG 925/2006.Daca se opteaza pentru constituire prin OP cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor conform art.86, alin.6 din HG 925/2006, in contul RO69TREZ7055005XXX004238-Trezoreria Sector 5 Bucuresti.Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire ofertelor.Garantia de participare se ataseaza de plicul exterior al ofertei.Ofertele care nu prezinta dovada garantiei de participare constituite in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata mai sus vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare: I.In conformitate cu prevederile art.87 din H.G.925/2006;II.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare cuantumul stabilit in conformitate cu art.278^1 din OUG. 34/2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G.925/2006. In cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si se constituie astfel: -conform prevederilor art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006;
-prin Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Executant, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului;
-prin SGB cf formularului nr.20. Reducere 50% pt IMM-uri def cf Legii 346/2004. Pt a se putea prevala de preved art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de catre Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare / subcontractanti conform art.45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind eligibilitatea-formularul nr.1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -formularul nr.2
?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele
?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -Formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Manager: Dr. Marinescu Andreea Natalia
Director Financiar-Contabil: ec.Scurtu Elena
Director Medical: dr.Mocanu Bogdan
Biroul Achizitii Publice, Contractare: Petcu Carmen
Consilier Juridic
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formularul nr.4
Declaratie privind calitatea de participant - formularul 5 NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?pentru Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul trebuie sa rezulte faptul ca ofertantul are codul CAEN correspondent cu obiectul prezentei proceduri.?pentru Persoane juridice/fizice straine -Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare
-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau operatorului economic ce va indeplini aceste activitati) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru fiecare dintre echipamentele ofertate conform prevederilor art.3 si art.4 din Legea nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Completarea si prezentarea Formularului 6-Informatii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri.
Ofertantul va completa media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3(trei) ani.
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Se va completa si prezenta Formularul 8
Ofertantul va face dovada furnizarii de echipamente medicale in ultimii 3 ani (numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) prin prezentarea a maxim 3 contracte ale caror valoare insumata a echipamentelor sa fie de minim 6.500.000 de lei. Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar - Formular nr. 9 - original Recomandari din partea beneficiarilor indicati in Fisele de experienta similara sau procese verbale de receptie, instalare si punere in functiune aferente contractelor declarate in Fisele de experienta similara sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiarii declarati in Fisele de experienta similara ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii referitoare la personalul de specialitate1. Declaratie privind personalul de specialitate care va asigura instalarea,
punerea in functiune, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentelor ? Formular nr. 11 -original2. CV - uri pentru personalul de specialitate - Formular nr. 12 - original3. Prezentarea unor dovezi (certificate de instruire, atestate, diplome, etc.)
din care sa reiasa faptul ca personalul propus pentru activitatile de instalare,
punere in functiune si service in perioada de garantie, are competentele tehnice si a fost instruit in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator.-
copie lizibila ?conform cu originalul?
Informatii privind asociatii, (daca este cazul): In cazul asocierii mai multor
operatori economici: - cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa
fie indeplinite de fiecare asociat. Se vor prezenta documentele prevazute la
cap III.2.1 si III.2.2 - cerintele privind capacitatea tehnica si capacitatea
economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de
asociati, prezentandu-se in acest sens documentele necesare. - Dovada ca
este implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO
9001 sau echivalent, conform III.2.3.b) trebuie sa fie prezentata de fiecare
asociat.
Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice,
mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru
indeplinirea contractului ? Formular nr.10 original
Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre
candidat/ofertant
Informatii privind subcontractantii
Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a
subcontracta o parte din contractul respectiv, fara a i se diminua
raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului.Se va prezenta - Declaratia privind partea / partile din contract care sunt
indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Nota: Se prezinta
lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractata. In cazul in care nu exista subcontractanti, se va prezenta declaratia cu mentiunea ?Nu este cazul? in coloana ? Denumire subcontractant din tabelul prevazut in Fomularul 13 .
Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma
autentica , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. (experienta similara, personal, utilaje si echipamente, etc), precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere.
In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care
pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de
ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, pentru doemniul care face obiectul contractului, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
AC va realiza o evaluare initiala integrala a of-lor, in conf. cu criteriul de atribuire stabilit in DA.Notificarile de incepere a LE vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inreg in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea?Notificari de sistem?.Numarul de runde ale LE: 1. LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi.In vederea participarii la LE operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv este valoarea totala, exclusiv TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.8277/29.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S226-371860 din 23.11.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2013 11:00
Locul: Str.Mihail Cioranu , Nr.21, BUCURESTI , sector 5, Secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numite printr-o decizie interna.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul in care se vor depune doua sau mai multe oferte cu aceleasipret, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte in plic inchis la o data stabilita de catre comisie. Preturile noi ofertate nu potdepasi valoarea ofertata initial. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluarese va lua in considerare valoarea din oferta initiala. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute la art.256 indice 2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala ORL
Adresa postala: Str. Mihai Cioranu, nr. 21, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 21235, Romania, Tel. +40 214100982, Email: [email protected], Fax: +40 214100278, Adresa internet (URL): www.ifacforl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2013 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer