Licitatie Publica - Furnizare, instalare, punere in functiune echipamente de cercetare-dezvoltare si instruire personal
Anunt de participare numarul 142653/22.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel. +40 356433299, In atentia: Biroul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 356433114, Adresa internet (URL): www.hosptm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, instalare, punere in functiune echipamente de cercetare-dezvoltare si instruire personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante: Timisoara, B-dul Iosif Bulbuca, nr.10
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, instalare, punere in functiune echipamente de cercetare-dezvoltare si instruire personal conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare, instalare, punere in functiune echipamente de cercetare-dezvoltare si instruire personal conform cantitatilor si specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 20, 785, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP este de 390.000 lei. Echivalenta leu/alta valuta cf curs BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004.Pentru a beneficia de reducerea de 50%, ofertantul va prezenta odata cu GP si actul doveditor cf art.7 din L346/2004, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria IMM??Anexa 1 la L346/2004. Obs: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare in calitate de IMM (50 % din valoarea ei) si nu face dovada ca e IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa. Pentru a se putea prevala de prevederile art.16 alin.2 din L346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Dovada constituirii garantiei de participare poate fi prezentata, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, conf art.86 din H.G. nr.925/2006: SGB(in original)?Formularul 18 in favoarea autoritatii contractante eliberata de o banca din Romania sau, de o banca din strainatate sau de o societate de asigurare; sau OP cu conditia confirmarii de catre banca emitenta in contul IBAN-RO91TREZ6215005XXX000320-Trezoreria Timisoara; ?GP se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire ofertelor. GP se ataseaza de plicul exterior al ofertei. Ofertele care nu prezinta dovada GP constituite in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata mai sus vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP: I.In conformitate cu prevederile art.87 din H.G.925/2006; II.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, Autoritatea contractanta va retine din GP cuantumul stabilit in conformitate cu art.278^1 din OUG. 34/2006. GP se va restitui in conformitate cu art.88 din H.G.925/2006. In cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica si se constituie astfel: -conform prevederilor art.90 alin.1 din H.G. nr.925/2006;
-prin Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului;
-prin SGB cf formularului nr.19. Reducere 50% pt IMM-uri def cf Legii 346/2004. Pt a se putea prevala de preved art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSCCE-AP2, DI D2.2, O 2.2.1: Centru de terapii genice si celulare in tratarea cancerului?ONCOGEN-Fonduri Europene nerambursabile - POS CCE si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare / subcontractanti conform art.45din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie privind eligibilitatea -formularul nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -formularul nr.2?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat sau echivalent; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local sau echivalent;se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -Formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1. Dr. Ciprian Bogdan ? Manager, 2. Ing.Ec. Maria Saracan ? Director Financiar Contabil, 3. Conf.Dr. Florica Birsasteanu ? Director Medical
4. As. Doina Lia Ungor ? Director Ingrijire, 5.Lioara Bianca Bartulov - consilier juridic
6. Tiberiu Balog ? Sef Serv.Aprovizionare, 7. Cristina Badea ? Sef Birou Contracte, 8. Cososchi Alina Paula ? Referent, 9. Paiusan Oana Camelia ? Referent, 10. Draganescu Octavian Ioan ? Economist, 11. Muntean Cosmin-Sergiu ? inginer,
12.Virgil Paunescu - Manager de proiect -UIP
13. Carmen Panaitescu (Bunu) ? manager adjunct proiect - UIP, 14. Sturza Mariana ? Responsabil economico-Financiar -UIP, 15. Tanasie Gabriela ? Responsabil dezvoltare -UIP, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formularul nr.4Declaratie privind calitatea de participant - formularul 5 NotaSe permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?pentru Persoane juridice/fizice romane-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are codul CAEN corespondent cu obiectul prezentei proceduri.?pentru Persoane juridice/fizice straine -Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului 6-Informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri.
Ofertantul va completa media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) si care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 20.000.000 LEI.
Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.pentru ani respectivi.
Bilantul contabil la 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de catre organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea si prezentarea Formularului 6Copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa bilantul contabil la31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de catre organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-formularul 7
Informatii referitoare la personalul de specialitate 1. Declaratie privind personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentelor ? Formular nr. 9- original 2. CV - uri pentru personalul de specialitate - Formular nr. 10 - original 3. Prezentarea unor dovezi (certificate de instruire, atestate, diplome, etc.) din care sa reiasa faptul ca personalul propus pentru activitatile de instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie, are competentele tehnice si a fost instruit in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator.- copie lizibila ?conform cu originalul?
Informatii privind asociatii, (daca este cazul): Prezentarea Acordului de asociere ? Formularul 20.In cazul asocierii mai multor operatori economici: 1) Cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Se vor prezenta documentele prevazute la cap III.2.1.2) Cerintele privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati, prezentandu-se in acest sens, documentele prevazute la cap.III.2.2. si III.2.3.a)3) Dovada ca este implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, conform III.2.3.b) trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Completarea si prezentarea formularului 11.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului. Se va prezenta - Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractata.
Informatii privind tertul sustinator (daca este cazul) Se vor completa si prezenta Formularele 1, 2, 3 si dupa caz 12, 13, 14). Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere. In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea si completarea formularului 7Prezentarea si completarea Formularului nr. 9 - original Prezentarea si completarea Formularului nr. 10 - original Prezentarea unor dovezi (certificate de instruire, atestate, diplome, etc.) din care sa reiasa faptul ca personalul propus pentru activitatile de instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie, are competentele tehnice si a fost instruit in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator - copie lizibila ?conform cu originalul?Prezentarea Acordului de asociere ? Formularul 20. In cazul asocierii mai multor operatori economici: 1) Cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Se vor prezenta documentele prevazute la cap III.2.1.2) Cerintele privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati, prezentandu-se in acest sens, documentele prevazute la cap.III.2.2. si III.2.3.a)3) Dovada ca este implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, conform III.2.3.b) trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Completarea si prezentarea formularului 11 (Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora). Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractata. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului.Se vor completa si prezenta Formularele 1, 2, 3 si dupa caz 12, 13, 14). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, precum si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o terta persoana, conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 actualizata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea economic/financiara si/sau tehnica/ profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Timisoara, B-dul Iosif Bulbulca, nr.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect POSCCE-AP2: Competitivitate prin cercetare-dezvoltare si inovare, D2.2: Investitii ininfrastructura de CDI si dezvoltarea capacitatii administrative, O2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri CD (laboratoare, cemtre de cercetare)?Centru de terapii genice si celulare in tratarea cancerului ? ONCOGEN?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. Ulterior etapei finale de licitatie electronica, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute la art.256 indice 2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Timisoara -Biroul Contencios
Adresa postala: B-dul Iosif Bulbuca, nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. +40 356433299, Email: [email protected], Fax: +40 356433114, Adresa internet (URL): www.hosptm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2013 12:27