Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE SI DISPOZITIVE MEDICALE


Anunt de participare numarul 136513/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Adresa postala: B-dul Marasti, nr. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Adm-Aprov-Achizitii, Tel. +40 213163049, In atentia: Stefan LAIBNER, Email: [email protected], Fax: +40 213164901, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIEECHIPAMENTE MEDICALE SI DISPOZITIVE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Marasti, nr. 63, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 21, 783, 528 si 56, 520, 112.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare;valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1 ? 1, 400, 485.50; Lot 2 ? 6, 804, 292.50 ; Lot 3? 2, 865, 690.00; Lot 4 ? 1, 718, 572.50; Lot 5 ? 2, 271, 285.00; Lot 6 ? 2, 378, 002.50; Lot 7 ? 4, 345, 200.00
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIEECHIPAMENTE MEDICALE SI DISPOZITIVE MEDICALE la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ECHIPAMENTE MEDICALE SI DISPOZITIVE MEDICALE
Lot 1 ? UPU, Lot 2 - Ortopedie, Lot 3 ? Urologie, Lot 4 ? Chirurgie generala, Lot 5 ? Ginecologie, Lot 6 ? Obstetrica neonatologie, Lot 7 - ATI - conform cantitatilor minime si maxime si specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 56, 520, 112.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-1% din valoarea estimativa maxima a fiecarui lot, respectiv: 27.218, 70 lei lot 1, 138.380, 85 lei lot 2, 91.279, 80 lei lot 3, 60.840, 45 lei lot 4, 69.217, 20 lei lot 5, 66.153, 38 lei lot 6, 112.110, 75 lei lot 7;
-perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
-modalitatea de constituire conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. -5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului semnat de ambele parti de catre furnizor, prin una din urmatoarele modalitati, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract cu CASMTI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 1 original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2 original
3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3 original. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt:
- Serban BUCUR, manager
- Raluca BOGDANESCU, director economic
- Stefan LAIBNER, sef serviciu
- Adrian POP, director ingrijiri
- Dragos DINCA, sef serviciu achizitii
6.Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 4 original
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr. 5 original
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr. 1, nr. 2, nr. 3 si nr. 5 ? original;
Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea datelor de recunoastere si a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, formularul nr.3 - original;
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1.Certificat constatator eliberat de ONRC, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator.
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
3.Autorizatie de furnizare pentru produs emisa de CNCAN si/sau Autorizatie de securitate radiologica emisa de CNCAN - copie lizibila marcata conform cu originalul, unde este cazul;
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, documentele respective vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.
NOTA! Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, respectiv 2009, 2010 si 2011, trebuie sa fie egala sau mai mare de:
LOT 1:1, 700, 000.00 ron
LOT 2:6, 800, 000.00 ronLOT 3:5, 700, 000.00 ronLOT 4:3, 800, 000.00 ronLOT 5:3, 600, 000.00 ron
LOT 6:2, 600, 000.00 ron
LOT 7:4, 400, 000.00 ron
1.Informatii generale ? Formular nr. 6
2.Copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de catre organele competente.
Tert sustinator (daca este cazul)
Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractarea.
1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
2. Lista cu subcontractantii si specializarea acestora
Tert sustinator
1.Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului,
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Ofertantul va face dovada furnizarii de echipamente medicale in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertei)prin prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare insumata a echipamentelor medicale sa fie de minim:
LOT 1:1, 629, 985.50 ron
LOT 2:6, 804, 292.50 ronLOT 3:5, 657, 940.00 ronLOT 4:3, 761, 122.50 ronLOT 5:3, 610, 035.00 ron
LOT 6:2, 550, 127.50 ron
LOT 7:4, 345, 200.00 ron
1. Lista principalelor furnizari efecutate in ultimii 3 ani2. Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar3. Prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractele declarate in Fisele de experienta similara - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4. Recomandari sau procese verbale de receptie, instalare si punere in functiune sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiar-conf cu originalul
Dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului
Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ?
Informatii referitoare la personalul de specialitate
1. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinireacontractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului2. CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului3. Certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa ateste faptul ca personalul prezentat in Formularul nr.11 a beneficiat de instruire pentru instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie pentru echipamente medicale ofertate.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale
Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului
Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2012 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2012 10:30
Locul: Spitalul Clinic CF2 Bucuresti, B-dul Marasti, nr. 63, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; -reprezentanti legali din partea operatorilor economici care depun candidaturile.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere ? formularul nr. 20, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.3. Documentele care nu sunt in limba romana vor fi insotite de traducere autorizata .4. In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza, potrivit prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 "(2) Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii." Ca o asociere sa beneficieze de prevederile art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004, trebuie ca acea asociere sa fie alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256 2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile de la transmitererea comunicarii privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Marasti, nr. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 213163049, Email: [email protected], Fax: +40 213164901
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer