Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE


Anunt de participare numarul 137033/30.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIEECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 190, 000 si 12, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea cu aparatura medicala performanta necesara desfasurarii actului medical in platforma Institutului Clinic Fundeni, instalarea, punerea in functiune, instruire personal beneficiar si service in perioada de garantie
pentru fiecare echipament in parte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Valoare estimata fara TVA: minim estimat500000 lei-maxim estimat 1000000 lei.Incheierea ontractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime prevazute fiind estimative.
Cantitatile minime si maxime sunt precizate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 190, 000 si 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 120000 lei;valabilitate 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%.Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante. Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modul de constituire: Instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(conf.prev.art.90, al.1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare)sau retineri succesive din plata facturilor.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract( conf. prev art.90, al.3 din HG 925/2006 modif prin art.I din Hot. 1045 din 19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat - Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?Formular nr.1 original;
Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?Formular nr. 2 original;
Cerinta nr.3: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Cerinta nr.4: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;
Cerinta nr.5: Decl.pe prop.rasp.priv.neincadrarea in prev.art.69^1 din O.U.G.34/2006 cu modif. si compl. ult. complet.Formularului nr.3 original.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in sit.prev.de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 alin.2 din O.U.G.34/2006 cu modif.si compl.ulterioare)Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de acchizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
MANAGER: Dr.Carmen OrbanDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec.Grigore EmiliaDIRECTOR MEDICAL: Dr.Alina TanaseDIRECTOR DE INGRIJIRI: As.med.Mocanu Ioana OtiliaSEF SERV.APROVIZIONARE: Ing.Sandu AndreeaSEF BIROUB ACHIZITII: Ec.Parvulescuv Adrian
Cerinta nr.6: Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?conf.Ordin ANRMAP nr.314/2010?Formular nr.4 original;
Cerinta nr.7: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.5 original
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr.1, nr. 2, nr.3 si nr.5?original;
Pt.subcontractanti este obligatorie prezentarea formularului nr.3 si nr.5?original;Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor Cerinta nr.8: Certificat constatator eliberat de ONRC, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator.
Cerinta nr.9Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conf.preved.Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul?;http: //mail.google.com/mail/?view=att&disp=vah&attid=0.1&th=10d78b327e73985f-0.1_01000001.Daca un grup de operatori economici depunoferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Pt.persoane juridice/fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, documentele respective vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.
Cerinta nr 10Aut.contract.va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.11: Bilantul contabil pentru anul 2010 si/sau bilantul contabil la 30.06.2011, vizat de organele de resort.
Cerinta nr.12: Fisa de informatii generale
Tert sustinator(daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca sustine ofertantul pentru indeplinirea cerintelor invocate, (sustinere privind cifra de afaceri).
Daca sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.14: Ofertantul va face dovada furnizarii de echipamente medicale in ultimii 3 ani(calculati de la data depunerii ofertei)prin prezentarea a maxim 3 contracte, prezentanduse 1.Lista principalelor furnizari efecutate in ultimii 3 ani?Formular nr.8-original
2.Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar-Formular nr.9 - original
3.Prezentarea de copii dupa infomratiile relevante din contractele declarate in Fisele de experienta similara-copie lizibila cu mentiunea?conf.cu originalul?
4.Recomandari din partea beneficiarilor indicati in Fisele de experienta similara sau procese verbale de receptie, instalare si punere in functiune aferente contractelor declarate in Fisele de experienta similara sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiarii declarati in Fisele de experienta similara?original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu originalul?.
Cerinta nr.15: Dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului
Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului?Formular nr.10 original
Cerinta nr.16: Inf.referitoare la personalul de specialitate
1.Declaratie privind personalul propus pentru indeplinireacontractului?lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului?Formular nr.11-original
2.CV-uri pentru personalul propus pentru derularea contractului-Formular nr.12 - original
3.Certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa ateste faptul ca personalul prezentat in Formularul nr.11 a beneficiat de instruire pentru instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie pentru echipamente medicale ofertate.
Cerinta nr.17: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale
Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical
Cerinta nr.18Inf.referitoare la capacitatea ofertantului de a realiza operatiunile referitoare la instalare, punere in functiune, instruire personal beneficiar si service in garantie
Declaratie emisa de producator prin care se certifica faptul ca operatorul economic ce va asigura instalarea, punerea in functiune, instruire personal beneficiar si service in perioada de garantie, are capacitatea si permisiunea din partea producatorului de a realiza aceste operatiuni.In declaratia se vor nominaliza in mod clar: denumirea operatorului economic, denumirea echipamentului medical+cant.maxima acord cadru, denumirea autoritatii contractante ? original/copie legalizata/copie lizibila?conf.cu originalul?
Cerinta nr.19Inf.privind subcontractarea.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe caare urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului.
Cerinta nr.20 Tert sustinatorCapaci.teh.si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele teh.si prof.nvocate.echipamente, etc), precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective.
Cerinta nr.21Inf.privind asocierea(daca este cazul) Mai multi op.ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Capacit.teh.si/sau prof.se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Cerinta nr.22Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice(S.E.A.P.).a)Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare: pretul unitar, fara TVA, exprimat in lei/unitate de masura. b)Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: 1)Poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA-Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta DA-Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DA licitatie: NUc)Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -licitatia electronica 1 runda;2-licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; -durata rundei este de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S109-181111 din 09.06.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, si daca si dupa organizarea etapei finale de licitatie electronica au fost depuse oferte cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractual va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Noua propunere financiara se va depune la sediul institutului(registratura), cladirea B, etaj 1.Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere?Formularul nr.20, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Documentele care nu sunt in limba romana vor fi insotite de traducere autorizata .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI departamentul juridic
Adresa postala: Sos.Fundeni nr.258, Sector 2 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 22322, Romania, Tel. +40 213172194, Email: [email protected], Fax: +40 213172194, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2012 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer