Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE


Anunt de participare numarul 140225/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDE
Adresa postala: STR.AVIATIEI NR.1, Localitatea: Rosiori de Vede, Cod postal: 145100, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL NASTASESCU, Tel. +40 247406085, In atentia: Toma Cristiana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 247406095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SANATATE
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede, Str. Aviatiei nr.1
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 773, 680 si 2, 022, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial sau in functie de disponibilitatile bugetare;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente de furnizare, instalare si punere in functiune echipamente medicale pentru Spitalul de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede conform caiet de sarcini anexat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: incheierea contractelor subsecvente se va face lunar, trimestrial si numai in functie de necesitatile efective si disponibilitatile bugetare ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime prevazute fiind estimative.
Cantitatile minime si maxime pentru acordul cadru si un contract subsecvent sunt precizate in caietul de sarcini anexat.Valoarea estimata a celui mai mare constract subsecvent :545.000, 00 ron
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 773, 680 si 2, 022, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) In conformitate cu prevederile Art. 43^1 si Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 : se solicita garantia de participare in cuantumul de 1, 5% din val maxim estimata = 30.337, 50 ron.b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.c) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului, sau? prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar ? copie chitanta conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului;Dovada constituirii garantiei de participare se va depune la autoritatea contractanta ? secretariat, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Ofertele care nu prezinta dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art 36 alin (1), lit. a) din HG 925/2006.SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDECont trezorerie RO 68 TREZ 60 85 006 XXX 00 45 94, deschis la Trezoreria Rosiorii de Vede.Cod de inregistrare fiscala: 4568250 Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, prin una din urmatoarele modalitati, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr.925/2006: - Scrisoare de buna executie in favoarea Spitalului de Pneumoftiziologie - formularul nr.22- Ordin de plata in contul spitalului RO68TREZ6085006XXX004594, deschis la Trezoreria Rosiorii de Vede- A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.- Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform art.90 alin (1) din HG 925/2006 cu modificari si completari ulterioare- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile HG 1045/2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 1 original;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2 original;
3.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3. original;Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ec. Circiumaru Valerica ? manager, Ing.Ec. Costea Monica ? director financiar contabil, Dr. Nastasescu Mihail ? director medical, Ch.Neagu Ionela, Matei Constanta, Cons.Jr.Toma Cristiana, Mangiru AurelianAtragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatia prevazuta de art. 69^1, art.186 alin. 2 si art.190 alin.2 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr.4 original;
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5 original;
6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
7.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii. Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr.1, nr.2, nr.3 si nr.6 ? original;
Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea formularului nr.3 si nr.6 ? original. 1.Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, emis cu 30 de zile inainte de data depunerii ofertei - original sau copie legalizata;
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii (al ofertantului sau oparatorului economic ce va indeplini aceste activitati) din care sa reiasa ca este avizat pentru activitatile de reparare, verificare si punere in functiune pentru fiecare dintre echipamentele ofertate si/sau o declaratie
prin care producatorul echipamentelor confirma ca operatorul economic are capacitatea sa execute aceste activitati ? original/copie legalizata / copie lizibila ?conform cu originalul?;
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii;
Pentru persoane juridice/fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, documentele respective vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.
3. Autorizatie de securitate radiologica, emisa de CNCAN (unde este cazul), autorizatie de furnizare pentru produsul respectiv, emisa de CNCAN.(unde este cazul) - se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, 2009, 2010 si 2011
1.Informatii generale ? Formular nr. 6
2.Copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate
si inregistrate de catre organele competente.
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2009:1 euro = 4, 2373 lei
2010:1 euro = 4, 2099 lei
2011:1 euro = 4, 2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada furnizarii de echipamente medicale in ultimii 3 ani
calculati de la data depunerii ofertei) prin prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare insumata a echipamentelor medicale sa fie de minim: 545.000, 00 RON
1. Lista principalelor furnizari efecutate in ultimii 3 ani ? Formular nr. 8 - original
2. Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar - Formular nr.
9 - original
3. Recomandari/documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiarii declarati in Fisele de experienta similara ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii referitoare la capacitatea tehnica de indeplinire a contractului
1.Declaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului ? Formular nr. 10 original
Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului
1. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura
instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie pentru fiecare dintre
echipamentele ofertate ? Formular nr. 11 original
2. CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului - Formular nr. 12 original3. Se vor prezenta de catre ofertant documente prin care acesta confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru
montare / instalare / punere in functiune / instruire/etc.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale.
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 13485 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2012 08:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 10:00
Locul: Spitalul de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede, str. Aviatiei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali imputerniciti ai operatorilor, membrii comisiei de evaluare, membri UCVAP - alte persoane in conformitate cu legislatia in vigoare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul depunerii unor oferte in care nu sunt cuprinse in totalitate toate cele 36 de produse , oferta va fi respinsa ca neconforma.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256 2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ? 10 zile de la transmitererea comunicarii privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Aviatiei nr. 1, Localitatea: Rosiorii de Vede, Cod postal: 145100, Romania, Tel. +40 247406085, Email: [email protected], Fax: +40 247406095
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer