Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie echipamente medicale


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
27.770.288 RON

Castigatorul Licitatiei: GEMEDICA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 140392/13.03.2013
Informatii anunt de participare asociat 134566
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin-Sergiu Muntean, Tel. +40 3564331299, Email: [email protected], Fax: +40 356433114, Adresa internet (URL): www.hosptm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritati contractante.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie Echipamente Medicale la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
27, 770, 287RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S189-310783din02.10.2012
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S220-362476din15.11.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 305 Denumirea: Furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie echipamente medicale
V.1) Data atribuirii contractului 06.03.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
GEMEDICA S.R.L.
Adresa postala: sect.2, str.Opanez, nr.90-92, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020108, Romania, Tel. 021.2425262;2420978;2420974;2420972;2420490;0372900178;0724229067, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.2420974;2420972
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 29355803.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 27770287.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 36
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. In cazul in care se vor depune doua sau mai multe oferte cu aceleasi pret, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte in plic inchis la o data stabilita de catre comisie. Preturile noi ofertate nu pot depasi valoarea ofertata initial. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare valoarea din oferta initiala. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Sectia Comerciala a Tribunalului Timis
Adresa postala: Str.Tepes Voda, nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300005, Romania, Tel. +40 256498092, Fax: +40 256498092
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Timisoara -Biroul Contencios
Adresa postala: B-dul Iosif Bulbuca, nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. +40 356433299, Email: [email protected], Fax: +40 356433114, Adresa internet (URL): www.hosptm.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2013 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer