Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 144333 | 145020 | 145100 | 145210 | 1456 | 145844 | 145854 | 145870 | 145900 | 14630000 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE SI DISPOZITIVE MEDICALE


Anunt de participare numarul 145444/02.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Nr. 1 C.F. Witting
Adresa postala: Calea Plevnei, Nr. 142-144, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060011, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel. +40 3129530, In atentia: Birou achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 3176017, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE SI DISPOZITIVE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr.142-144, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 179, 000 si 34, 440, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ctr subsecv cu execut succesiva, conditionat de neces achiz si existenta fondurilor alocate. Promitentul prestator nu poate solicita, sub nici un motiv si/sau forma, costuri suplim generate de nerealizarea plafonului min sau max de furnizare propuse a fi achizitionate pe per de derulare a a- c.Frecv ctr subsec va fi trimestriala. Valestim a celui mai mare ctr subsecv va fi de 28179000lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE SI
DISPOZITIVE MEDICALE la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ECHIPAMENTE MEDICALE SI DISPOZITIVE MEDICAL
conform cantitatilor minime si maxime si specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 179, 000 si 34, 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare: 344.400 lei. In conformitate cu art. 278¹, alin (1), din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia respingeri contestatiei de CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptari de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesareva retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 11004lei. Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante;4. Ordin de plata vizat de banca.Contul este: RO37TREZ7065005xxx000096, deschis la Trezoreria sectorului 6, cod fiscal: 4267257. Dovada constituiri garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorin conf cu art 86, alin 6 din HG 925/2006. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie. Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Precizare: zilele se calculeaza conform prevederilor art 3. lit. z) din OUG 34/2006.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Rata de schimb folosita este cea afisata de BNR cu 5 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor Garantia de buna executiese constitue in suma fixa de 5% din valoarea fara TVA afiecaruicontract subsecvent.Modalitate de constituire a garantia de buna executie: conf art. 90 din H.G. nr. 925/2006Ofertant declarat castigator are oblig de a constitui garantia de buna executie in conditii de mai sus cel mai tarziu in term de 15 zile de la data semnarii acestuia, sub sanctiunea rezilierii contract subsecvent si acord cadru Daca partile convin, garantia de buna executiese poate constit si prin retineri succesive din sume datorate ptr facturi partiale confH.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 1 original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2 original
3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform
cu originalul?5.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3 original. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: - Banu Cristian Sorinfunctia: Manager
- Pricop Mihaelafunctia: Director medical
- Fasie Gabriela functia: Director Financiar Contabil
- Postaliu Florentinfunctia: Sef Birou Juridic
6.Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 4 original
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5 original
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr. 1, nr. 2, nr. 3 si nr. 5 ? original;
Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea datelor de recunoastere si a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, formularul nr.3 - original;
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Nota: - Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele si prenumele persoanei semnatare si se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) daca este cazul.Cu exceptia formularelor/declaratiilor care se vor depune in original, se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In conformitate cu art. 11 alin (3) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta, isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de catre operatorul economic prin consultarea mijloacelor edificatoare (orice site oficial al unei institutii publice sau al unei alte entitati abilitate prin lege in acest scop, in masura in care sursa de date respectiva contine informatii actualizate, cum ar fi https: //e-justice.europa.eu; http: //recom1-ssl.onrc.ro/cgi-bin/recom.cgi; www.mfinante.ro /pjuridice.html si altele asemenea).- In documentele intocmite nu se vor folosi prescurtari. 1.Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ acuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator.
2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.NOTA!- Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere.- Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta documente edificatoare (echivalente) care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (stabilit) din care sa reiasa indeplinirea conditiei. Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand: http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do.Documentele se vor prezenta in limba in care au fost emise insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- In conformitate cu art. 11 alin (3) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de catre candidat/ofertant prin consultarea mijloacelor edificatoare (orice site oficial al unei institutii publice sau al unei alte entitati abilitate prin lege in acest scop, in masura in care sursa de date respectiva contine informatii actualizate, cum ar fi https: //e-justice.europa.eu; http: //recom1-ssl.onrc.ro/cgi-bin/recom.cgi; www.mfinante.ro /pjuridice.html si altele asemenea).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, respectiv
2010, 2011 si 2012, trebuie sa fie egala sau mai mare de: 28.179.000 lei. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei mentionam faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/ euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte1.Informatii generale ? Formular nr. 62.Copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa bilantul contabil
la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de catre organele competente.
Tert sustinator (daca este cazul)Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2010, 2011 si 2012 cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective.NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, sit.ec. si financ.se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiFormular nr. 7 - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractarea.
1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de
subcontractanti si specializarea acestora
2. Lista cu subcontractantii si specializarea acestora
Tert sustinator1.Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului
Informatii privind asocierea.
Dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si
alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie referitoare la dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic,
mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru
indeplinirea contractului
Informatii referitoare la personalul de specialitate.
1 Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului- lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului beneficiarului, precum si serviceu-ulin perioada de garantie a echipamentului. Personalul sa fie propriu al ofertantului sau sa se prezinte contract de service/ angajamente/ acorduri de participare cu o firma care indeplineste conditiile in acest sens.2. CV ?uri pentru personalul propus pentru derularea contractului.
3.Certificate de instruire atestate diploma de specializare sau orice alte documente care sa ateste faptul ca personalul prezentat in Formularul 11, propus pentru activitatea de instalare / punere in functiune si service in perioada de garantie are competentele tehnice si a fost instruit in conformitate cu standardele cerute de producator cu privire la repararea si folosirea echipamentelor ofertate.Si pentru personal propriu si pentru personal de service contractat/ sau pentru care exista un accord/ angajament trebuie prezentate documentele solicitate la pct. 2 si la pct.3
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens,
care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicaleCertificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical
Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractuluiCertificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul care face obiectul acordului - cadru - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 13 - originalAnexa la Formularul nr. 13 - originalNOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica/ profesionala demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiFormular nr. 14 si Formular nr. 15, in original;NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica/ profesionala demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiAcordul de asociere.NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica/ profesionala demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiFormular nr. 10 originalNOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica/ profesionala demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiFormular 11 ? originalFormular 12 ? originalCopie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul atat de catre societatea in cadrul careia personalul propus este angajat cat si de catre ofertantulla procedura.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica/profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselortuturor membrilor grupului.copie conform cu originalulNOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica/ profesionala demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiIn conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise deorganisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nota: Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitati nu poate face obiectul sustineri acordate de catre o alta persoana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2013 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2013 15:00
Locul: Birou achizitii Calea Plevnei, Nr. 142-144, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare cat si reprezentanti ofertantilor insotiti de delegatie si buletin/ ci
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unei noi oferte, care va fi depusa de operatorii economici in plic sigilat, la sediul autoritatii contractante.Autoritatea contranta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea doc. solicitat in forma in care acesta a fost mentionat in documentatia de atribuire (original, copie legalizate, document autentificat sau copie-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) inainte de calificarea ofertei si/sau inainte de evaluarea ofertei tehnico-financiare, daca documentul este inteligibil sau exista incertitudini cu privire la veridicitatea acestuia;Operatorii economic nerezidenti (straini) vor prezenta documentul mentionat in limba de origine insotite de traducere autorizata si legalizata a in limbaba romana;Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documentele eliberate de terti (cu exceptia documentelor expres indicate in prezenta documentatie de atribuire) in forma in care au fost emise insotite de traduceri autorizate si legalizate a acestora in limba romana;Operatorii economici isi asuma raspunderea exclusiv ptr legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura; Evaluarea documentelor prezentate de ofertant de catre comisia de evaluare, nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Orice participant la procedura de achizitie, prin depunerea ofertei, se considera ca si-a insusit regulile si termenele prezentete in documentatia de atribuire.Prin depunerea unei oferte, ofertantantul accepta in prealabil conditiile generale si particulare/specialele care guverneaza acest contract, in forma si continutul juridic stabilit de achizitor, dupa cum sunt acestea prezentate in documentatia de atribuire ca singura baza a acestei proceduri, indiferent care sunt conditiile proprii de vanzare ale ofertantantului.Dupa desemnarea oftei castigatoare nu exista nici o posibilitate de negociere a contractului, ci doar revizuira acestuia in functie de conditiile concrete ale ofertei declarata castigatoare, fara a se modifica conditiile de baza ale documentatieide atribuire.In caz asocierii, plata aferenta contractului se va realiza numai catre liderul asocierii.Se solicita in mod obligatoriu ca prezentarea documentelor sa fie facuta in ordinea stabilita de catre autoritate in fisa de date, ptr. facilitarea eval acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac :10 zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostiinta , in conditiile prezentei ordonande de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Nr 1 CF Witting
Adresa postala: calea plevnei, nr 142-144, sector 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 060011, Romania, Tel. +40 3129530, Email: [email protected], Fax: +40 3176017
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2013 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer