Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE SI DISPOZITIVE MEDICALE


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
34.375.128 RON

Castigatorul Licitatiei: Unimedik Impex SRL
Anunt de atribuire numarul 145444/07.12.2013
Informatii anunt de participare asociat 142521
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Nr. 1 C.F. Witting
Adresa postala: Calea Plevnei, Nr. 142-144, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060011, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel. +40 3129530, In atentia: Birou achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 3176017, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE SI DISPOZITIVE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr.142-144, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE SIDISPOZITIVE MEDICALE la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
34, 375, 127RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S151-262459din06.08.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 12545 Denumirea: acordului cadru de ?Furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie ech
V.1) Data atribuirii contractului 04.12.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Unimedik Impex SRL
Adresa postala: Mihai Bravu, Nr. 184, Bl. 213, Sc 1, Et. 3, Ap. 13, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021343, Romania, Tel. +40 724343334, Email: [email protected], Fax: +40 314382124
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 34440000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 34375127.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 36
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe primul loc, se va realiza prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unei noi oferte, care va fi depusa de operatorii economici in plic sigilat, la sediul autoritatii contractante.Autoritatea contranta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea doc. solicitat in forma in care acesta a fost mentionat in documentatia de atribuire (original, copie legalizate, document autentificat sau copie-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) inainte de calificarea ofertei si/sau inainte de evaluarea ofertei tehnico-financiare, daca documentul este inteligibil sau exista incertitudini cu privire la veridicitatea acestuia;Operatorii economic nerezidenti (straini) vor prezenta documentul mentionat in limba de origine insotite de traducere autorizata si legalizata a in limbaba romana;Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documentele eliberate de terti (cu exceptia documentelor expres indicate in prezenta documentatie de atribuire) in forma in care au fost emise insotite de traduceri autorizate si legalizate a acestora in limba romana;Operatorii economici isi asuma raspunderea exclusiv ptr legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura; Evaluarea documentelor prezentate de ofertant de catre comisia de evaluare, nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Orice participant la procedura de achizitie, prin depunerea ofertei, se considera ca si-a insusit regulile si termenele prezentete in documentatia de atribuire.Prin depunerea unei oferte, ofertantantul accepta in prealabil conditiile generale si particulare/specialele care guverneaza acest contract, in forma si continutul juridic stabilit de achizitor, dupa cum sunt acestea prezentate in documentatia de atribuire ca singura baza a acestei proceduri, indiferent care sunt conditiile proprii de vanzare ale ofertantantului.Dupa desemnarea oftei castigatoare nu exista nici o posibilitate de negociere a contractului, ci doar revizuira acestuia in functie de conditiile concrete ale ofertei declarata castigatoare, fara a se modifica conditiile de baza ale documentatieide atribuire.In caz asocierii, plata aferenta contractului se va realiza numai catre liderul asocierii.Se solicita in mod obligatoriu ca prezentarea documentelor sa fie facuta in ordinea stabilita de catre autoritate in fisa de date, ptr. facilitarea eval acestora.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Nr 1 CF Witting
Adresa postala: calea plevnei, nr 142-144, sector 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 060011, Romania, Tel. +40 3129530, Email: [email protected], Fax: +40 3176017
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer