Licitatie Publica - Furnizare, instalare si proiectare extindere sistem supraveghere de securitate si extindere sistem control acces auto
Anunt de participare (utilitati) numarul 18505/12.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel.0264-307500, 0264-416702, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Traian Vuia nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.0264.307.500, Email: [email protected], Fax: 0264.416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Traian Vuia nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: ECRETARIAT, Tel.0264.307.500, Email: [email protected], Fax: 0264.416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare, instalare si proiectare extindere sistem supraveghere de securitate si extindere sistem control acces auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Traian Vuia nr.149
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29852000-6 - Sisteme de securitate (Rev.1)
29861300-5-Sisteme de control al accesului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3000 EUROGarantie de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;declaratie privind inexistenta starii de faliment;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa fie in termenele legale de valabilitate;certificat constatator emis de catre ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de catre organele competente;cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif. de conformitate ISO 9001;autorizare AACR pentru executare lucrari pentru acest tip de echipamente;autorizare AACR pentru proiectare pentru acest tip de echipamente;avizul Inspectoratului General al Politiei;experienta similara: realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare in valoare minima de 50000 EURO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Oferta tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: o.p. in cont RO12BTRL01301202919844XX Banca Transilvania Cluj sau numerar la casieria R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, Luni-Vineri, intre orele 9:00-15:00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2007 11:00
Locul: R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, str. Traian Vuia nr.149
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; reprezentanti autorizati ai ofertantilor cu scrisoare de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40.21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.Tel.+40.264.593.865, Email: [email protected], Fax: +40.264.593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: str.Traian Vuia nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.+40.264.307.500, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2007 20:54